Ga naar inhoud

Gezocht diverse onderdelen voor een 800fi uit 2-2000


Thumper
 Delen

Aanbevolen berichten

Om de motor weer terug naar origineel te bouwen gezocht de volgende onderdelen :

 

Uitlaat bochten voor aan de voorzijde.

eventueel compleet kuipwerk, niet in het geel.

 

Lijst kan tijdens sleutelen nog aangevuld worden :)

 

aangepast door Thumper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk een op de duitse ebay KLIK

In Nederland vragen ze nog wel eens de hoofdprijs.

Voor een volledig kuipwerk ben je een hoop geld kwijt dan kun je beter ook de rest van de VFR erbij kopen of je moet gaan voor een imitatie set kost je ook nog zo rond de 600 euro KLIK

Het meeste kuipwerk wat word aangeboden mankeert meestal wel wat aan. Las net je beginpost je hebt een ombouwproject gekocht er is dus een reden waarom mensen dat doen en de VFR niet terugbouwen naar origineel.

aangepast door klein
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na aanleiding van onderstaande de link weg gehaald. Het klopt wat @Cyberob zegt zie ook in mijn topic daar staat de uitlaat ook op. Excuses voor het misverstand.

aangepast door klein
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorzijde heeft geen 'losse' uitlaatbochten, maar vormen samen met de achterste bochten en collector één geheel tot aan de achterdemper (zie foto). De hierboven getoonde korte uitlaatbochten zijn om de achterste bochten aan te sluiten op de achterste cilinderkop. Deze zitten misschien nog wel op je motor.e6a929fdb480e0e02c81b17c8910443e.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah kak, dat maakt het lastiger.

Een sloper heeft een Vtec uitlaat voor ca 100 euro (wat werk om de kat er uit te klussen)

200 euro voor 1 van een fi. (Waarschijnlijk niet in een top staat.)

Of op eBay een nieuwe rvs voor ca 250 eu thuisbezorgd ...

 

Daar is eigenlijk het antwoord ook al.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ThumperWellicht dat ik je kan helpen met enkele kuipdelen.

 

Ik heb nog een beschadigde maar zeer bruikbare Linker kuip liggen. Heeft wat liefde en verf nodig maar is in ieder geval in een stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat in mijn beschrijving :wink_smile:

 

Tja het is een begin...

 

Weet niet of je dan ook van plan bent de tank te vervangen, maar anders blijft er toch wat geel over. (ik ging er van uit dat je misschien ging spuiten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja blauw met geel gaat goed, mijn dorpsvlag is dat ook.
image.png.8b417e6dd5250d245246f84da9211172.png

 

zonder gekheid,

Het zou best mooi te combineren zijn, maar alleen een andere tank of een kuipdeel ziet er denk ik vreemd uit. Ieder zijn smaak maar ik heb lelijkere kleurcombinaties gezien

screen-show-jpg.12630

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blauw inderdaad. @Thumper Maar goed mocht je er iets aan hebben laat het horen. Ik hoef er in principe niet iets voor, gezien ze beschadigd zijn en ik ben in het verleden ook enorm geholpen door leden van t forum, dus geef graag terug. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...