Ga naar inhoud

800fi terug bouwen naar origineel


Thumper
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Inmiddels al een paar tanken met woon/werk leeg gereden :

 

Hij verbruikt teveel benzine. Met een beetje tempo 1:13, beetje normaal rijden 1:15. Motor blijft te koud (70°) dus misschien dat thermostaat vervangen helpt.

 

Vering is ruk, als ik er mee door rijdt moet daar wat aan gebeuren.

 

Het HISS lampje brandt of knippert af en toe, terwijl ie geen HISS heeft ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Thumper said:

Inmiddels al een paar tanken met woon/werk leeg gereden :

 

Hij verbruikt teveel benzine. Met een beetje tempo 1:13, beetje normaal rijden 1:15. Motor blijft te koud (70°) dus misschien dat thermostaat vervangen helpt.

 

Vering is ruk, als ik er mee door rijdt moet daar wat aan gebeuren.

 

Het HISS lampje brandt of knippert af en toe, terwijl ie geen HISS heeft ??

Bij veel CBR-modellen die origineel geen HISS hebben, maar waar later een HISS-dashboard op gekomen is komt dit doordat hij een signaal van de zijstandaardschakelaar krijgt. Dat zou bij de VFR ook zo kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker. Bedien jouw zijstandaard eens, en kijk eens wat dat doet.....

Een verbruik van 1:15 is wat hoog, maar niet extreem.
Thermostaat stuk zeg je. Meet eens vlak na koude start welk deel van de radiatoren warm wordt, en welk deel niet.

Jouw vering zal met die lekke voorvorkkeerring natuurlijk slecht zijn. Origineel was het al niet geweldig, en we zijn nu vele jaren later, dus dat zal er niet beter op zijn geworden.....

Mocht je vragen hebben of spullen nodig hebben wil ik je met alle plezier helpen. Purmerend ligt immers vlakbij.....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...