Ga naar inhoud

Sleuteldag Delft, zaterdag 10 september 2022 (ook voor forumleden)


Ray
 Delen

Aanbevolen berichten

Helaas moet ik deze sleutel dag overslaan om dát ik met  een ander project bezig ben Gondelvaart Giessen Oudekerk    

image.png

aangepast door baardman
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ben ik er ook niet op deze mooie sleuteldag, ik verheugde me op de gezelligheid en ook op de broodjes. verkeerde datum in mijn agenda :thumpup:.

Ik hoor jullie denken ... hoe is dat nu mogelijk, maar ja dat denk ik ook. :oops:.

Veel lol en tot een volgende keer.

 

O ja ... wie helpt Wim nu deze keer met de catering?

Peter.

  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Smuiger zei:

 

 

Staat al eeuwig op de planning. dus......

zal best, heb ik blijkbaar gemist.

aankondiging op het forum is best wel ff kort dag.

  • Like 1
  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De aankondiging op het forum is misschien wat laat gekomen, maar het evenement staat al het hele jaar in de agenda van het forum én in de V4.

Ik hoop wel dat er nog mensen komen? Zou wel zo gezellig zijn 😉

 

Lees tot nu toe heel veel berichten dat men niet kan/komt, maar voor de catering inkoop zou het wel fijn zijn ongeveer te weten hoeveel er wél komen. Anders koop ik straks veel te veel in.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al eerder gezegd......dit jaar heb ik last van een "plannings-spook"..... Er is telkens wel iets als er een VFROC- evenement is waardoor ik verhinderd ben. Deze keer is het werk de "boosdoener"; ik moet werken.

Grote opening en ingebruikname van een nieuwe sporthal. Sporthal De Boog 

 

Onze bouw- en vastgoedmensen hebben daar keihard aan gewerkt en onze beheerders mogen het nu feestelijk in gebruik nemen met alle sporters.  Daar kan en wil ik echt niet wegblijven...... 

 

Veel plezier samen. 

Schermafbeelding 2022-09-06 153608.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gooi er even een ontbijtje in en dan stap ik ook op.
Ben er nog niet uit of ik voor comfort en het gemak van cruise control ga of voor een gunstiger brandstof verbruik (CT of T7).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...