Ga naar inhoud

Ik kwam een VFR tegen (deel 16), was jij dat?


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

Net om 16.00 stond ik te tanken langs de laserdreef BP komt er een grijze fi langs met de bestuurde een leren polite broek met zo'n steep aan de zijkant

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren klokslag 13.00 een rode Vtec en berijder met zwart motorpak op de A15 bij de splitsing richting Beneluxtunnel, jij reed met een maat,

ik kon helaas niet op de viffer en was met wit/zwart koekblik en heb nog even naar je gezwaaid bij het passeren :zwaai: (jullie reden vrij braaf)... wie o wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 rode vfr's binnen een kwartier. Eerst rond 12.00 uur een helderrode VTEC op de A28 bij Zwolle, richting het westen. Witte helm en topkoffer. Een kilometer of 2 daarachter reed een helderrode VTEC die samen met een tweede motor reed. En daarna nog een rode RC36-II die tussen Nieuwleusen en Slagharen ergens de N377 afsloeg. ML-HL-nog iets.

aangepast door Nijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist nabij het NHL in Leeuwarden een blauwe 800fi met duo passagier. Wie o wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje laat, maar goed.

 

Half april reed ik in de ochtend op de N279 richting veghel. Mijn oog viel op een een enthousiaste zilvere VFR800 bestuurder (met rugzak), die zijn wederhelft zag rijden maar dan in het blauw!

 

Ik ging linksaf richting centrum van Veghel en jij vervolgde je weg op de N279 richting Beek en Donk

 

Omdat je zo enthousiast bent, ben ik benieuwd of je op dit forum zit? Wellicht kunnen we een keer toeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kon je aan zien dat hij zo enthousiast was? Zwaaide hij uitbundig? Tja die Vifferaars onder elkaar hè ;)

 

Afgelopen zondag: bordeaux rode Vtec bij Louis Tilburg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hij wees naar zijn tank aan de zijkant waar natuurlijk mooi VFR staat en bleef zijn duim maar opsteken en wijzen. Daarbij keek die continue in z'n spiegels hoe ver ik erachter zat 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren (23-5) op de Legemeersterweg tussen Sint Nicolaasga en Langweer . Twee VFR's. Een witte 750 (36-1?) en daarachter een rode 800. Ik was met 4 wielen onderweg. Heb nog wel gezwaaid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmiddag tegen drieën een rode VTEC op de A1 bij Hoevelaken, we hebben  :zwaai:

 

en tegen vijven bij Gouda Goverwelle twee rode viffers, ik kwam vanaf Oudewater :zwaai:

 

ik reed vandaag op een zilveren Vtec :w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-5-2020 om 19:20, Bazz zei:

ik reed vandaag op een zilveren Vtec

Ben je eindelijk een stap verder gegaan dan de grondverf? :39:

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag rond 12u een anniversary in het centrum van Zwolle, ik zat naast mijn crossrunner op het muurtje een croissantje te eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik moest voor werk naar "de provincie" :thumpup:

Zwolle heeft best wel wat mooie historische gebouwen.

Heb er gisteren en vandaag gewerkt, helaas door de gesloten horeca gisteren niet kunnen genieten van het Zwolse-maandagavond-nachtleven. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond 19:15 uur op de N320 tussen Zwarte Paard en BP-express t2801.gif kwamen wij RR en moi een mooie (rooie ? tegenlicht zon, ging wat snel samen 200+ km/u) RC750 II tegen.

Wanneer is de zinsbouwvak?

Ik heb ge :zwaai: of jij ook gezwaaid hebt geen idee vanwege diezelfde m1920.gif

Verder heerlijk weertje en lekker door kunnen fietsen :piraat:

Behalve op de dijk van Wijk, tering wat een zooi wielrenners (en holistische wandelaarsters)

Kunnen we niet in plaats van mugjes ... :lol:

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...