Ga naar inhoud

Ik kwam een VFR tegen (deel 16), was jij dat?


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

Een grijze in Ijsselstein vlakbij Arie Molenaar op een achteraf plek in de schaduw, en bij Molenaar kwam ik Leon tegen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar VTEC's op de parkeerplaats bij Venray langs de snelweg. Een zilveren en een witte. Ze hoorden bij een groep 

 

Op de A73 heeft er een donker-blauwe of zwarte RC36-II een tijdje achter mij gereden.

 

Verder nog meer VFR'en maar dan met buitenlands kenteken. Dus vast niemand van hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag avond op de van Heemstraweg t.h.v. Afferden een rode 750, @Hansjehonda misschien? Ik zat op mijn groene kawa,

De rest van het weekend in de Eiffel nog meerdere VFR's van allerlei pluimage gezien maar zouden ook buitenlanders kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, RoelH zei:

Die bij venray heb ik ook gezien, stond volgens mij ook een rode bij.

Ik stond op een afstand. De groep stond er al de 2 VTEC's kwamen wat later

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, RoelH zei:

Vrijdag avond op de van Heemstraweg t.h.v. Afferden een rode 750, @Hansjehonda misschien? Ik zat op mijn groene kawa,

De rest van het weekend in de Eiffel nog meerdere VFR's van allerlei pluimage gezien maar zouden ook buitenlanders kunnen zijn.

Ben vaak in de buurt Roel, maar vrijdag ben ik de Waal niet overgestoken. Meestal rij ik dan direct via de Nieuwe weg naar de Maas noord- en/of zuidoever.

Aanstaande zondag kunnen we weer een poging wagen - :scratchchin:ben dan wel met blauw Peugeot Partner koekblik naar de Tuinen van Appeltern, dagje werken/zieltjes winnen.

Ooit - ooit zullen wij elkander ontmoeten waarde VFRiend, ik zwaai ook naar Kawa's :pompom:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren op de rotonde bij Stroe een grijze 1200 op een aanhanger denk nieuwe aankoop zal nog wel niet op het forum zitten

aangepast door klein
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag rond 15:00 in de Westereen, een rode Fi.

Ik heb nog ff gezwaaid vanuit mijn auto en kreeg een groet terug [emoji106].

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Nijn zei:

1 mei rond 12.45 uur een blauwe vtec op de A1 vlakbij de kruising A1 A35 richting het westen. Iemand van hier?

Dan heb je mij gezien, even naar Bauhaus in Hengelo....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend rond 07:45 uur bij Kanaal Noord komend vanuit de richting Klarenbeek een mooie donkergrijze VTEC met duo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag 16.00 een rode v-tec met een koplamp die Brande, kwam van de vaart in Almere en ging de A6 op richting Lelystad de file in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdagochtend rond 09.00 uur een VTEC op de A73 bij Grubbenvorst in tegenovergestelde richting. Jij keek mij aan, ik keek jou aan. Sorry, ik heb je niet gegroet, mijn handen zaten aan de handvatverwarming vastgeplakt die vanwege de kou op standje max stond.

 

's Middags bij de Biker Ranch in de buurt van Monchau een oorspronkelijk rode VTEC met oranje kappen. Waren jullie ook door de sneeuwbui daar naar binnen gevlucht?

aangepast door Nijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...