Ga naar inhoud

Ik kwam een VFR tegen (deel 16), was jij dat?


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag rond 16:35 uur in Nieuw-Vennep. Een metallic rode VFR. We stonden op een kruispunt bij de Shell. Jij moest linksaf de weg in waar ik juist uit kwam.

Zou dat de Nieuw-Venneper VFR-rijder zijn die tekens mijn clubblad ontvreemd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag rond de klok van 1600 op de A1 afslag Deventer een rode RC36 zag er erg netjes uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond rond 20:00 uur een snoepjesrode VTEC bij BP station Ingen (N320)

Jij reed net weg ik kwam aan - we hebben geknikkebold :yes:

Viffer is gek op BP Ultimate 98 t2805.gif

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op de kazerne in Stroe een rode RC36II met 48000km op de teller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend rond 08.15 op de A12 richting Arnhem vlak voor de aansluiting met de A50 een helderrode VTEC met berijder in zwart textiel met rode vlakken. Daarna op de A4 tussen Breukelen en Amsterdam rond 09.00 uur een grijze VFR1200 met kofferset.

Link naar reactie
Delen op andere sites

om 18,00 uur een rode met topkoffer in Otterlo ,daarna in Garderen op de koningsweg een rc 24 donker blauw ,haalde daar 2 auto's en een busje met aanhanger in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in de Eifel (Ik weet het, een ruim begrip😏) een blauwe fi en een rode VFR1200 in een groepje van een man of 8. Lekker stuurweer vandaag heh? :crossy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanavond rond 21:45 Doornseweg ter hoogte van de Leusderhei een Mooie Rooie 750 RC2

Jij hebt enthousiast gezwaaid en ik kwam handen te kort omdat ik net een kriebel-/prikbeest uit m'n kraag aan peuteren was.

Alsnog :zwaai:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag 12:30 uur 1 juni op de sportlaan in Den Haag een zilveren VTEC. Uitgebreid gezwaaid.

aangepast door AvR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag een Repsol VFR RC 36 II in Harderwijk op de weg naar het Dolfinarium

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Op de A28 reed je vanaf Zwolle naar het noorden, iets na afslag Nieuwleusen zag ik je rijden. In zwarte kleding met een fluogele helm op een rode FI. Ik reed richting het zuiden op mijn Kawa. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend een zwarte met topkoffer op de Kardinaal de Jongweg in utrecht.

Zelf rij ik op een rode RC36 en er reed nog een andere motor met ons mee. Vlak voor het "tunneltje" ging jij linksaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanavond rond 20:30 uur rotonde bij Mac Donalds Ochten een snoepjesrode VTEC met zwart textiel en zilveren helm

Jij ging vast friet kanen (bij de Veersoep stukkie verderop zijn ze lekkerder ^_^) ik ging weer huiswaarts na gedane dijkinspectie :crossy:.

We hebben ge :zwaai:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanavond rond  18:15 uur op weg naar Termaat tussen kruip-door-sluip-door blikzooi richting Waalbrug een alleraardigste rood-wit-blauweVFR750 RC1...? (Kon het niet goed zien of het wel een RC1 was :blush:)

We hebben even snel gegroet :zwaai:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...