Ga naar inhoud

Ik kwam een VFR tegen (deel 16), was jij dat?


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

:D Hopperdepop, het kan gek gaan...

...de hele middag\avond 1 verwaande BMW-trut en een 1 gezellige zwaaiende Harleyrijder...

En dan aan het eind van de dijkinspectie ± 20:15 uur 1 rode VFR750 RCII bij de molen/haven van Wijk bij Duurstede zwart textiel origineel ruitje - we hebben gezwaaid :zwaai:

Kwartiertje later net Doorn uit ... jawel, wordt ik gevolgd door bekende koplampen, weer een Mooie Rooie nu met bubbleruitje  - stoplicht 1 lukte niet goed vanwege stom blikzzooi maar bij stoplicht 2 waar jij linksaf lukte het wel contact te krijgen :D

Enthousiast :pompom: wederzijds onverstaanbaar :blah:  en duimpje omhoog :thumpup: - hier scheidden onze wegen en doolde ik nog uren over de Leusderheide...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hansjehonda,

 

ik heb je niet lui zien liggen op de dijk bij de grote altena en zijn na 14 weken met de sleurhut naar huis gegaan dus ben er even niet.

Ga de maand september weer er naar toe en hoop je weer een keer te zien.

 

gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Nico,

als je al sinds maart op de camping zat heb je niet opgelet hoor - mits het droog weer is kom ik daar zo'n 2x per week.

Maar daar in het gras liggen komt minder vaak voor, drink tegenwoordig bakjes koffie bij mensen die daar aan de dijk wonen ^_^

In september gaan we in de herkansing Nico :thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag om 16:30 op de A2 bij Boxtel een mede VFR1200F morgen begroeten.

 

even gezwaaid en het duimpje om hoog vanwege zijn goede smaak motor. Het was een witte VFR 1200F. Je had je zonnebril nog op. maar het regende pijpenstelen 😉

iemand van hier?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond tussen ± 19:00 en 19:30 uur zuidkant Willem Alexanderbrug een rooie RCI

Jij hebt gezwaaid :zwaai:, ik geknikkebold :yes:  (turborotonde)

Dat was weer 'n zwoel zalig ritje Land van Maas & Waal en Noord Brabant :crossy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net voor de middag een grijze VTEC met zwarte topkoffer op de A2 ter hoogte van Vucht richting Den Bosch.
Ik reed in tegenovergestelde richting in een blauw/gele vuilniswagen van de gemeente Zoetermeer die ik op heb gehaald voor reparatiewerkzaamheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond tegen zevenen op de  Dijk van Wijk bij Amerongen een blauwe VTEC bestuurder zwart textiel zilveren helm, de zwaaiend passagier knalgeel jack.

De mormelvakantie is ook begonnen  ^_^ niks noppes nada

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister op de Emmericher Strasse op een kruising bij Warbeyen een rode VFR1200, we moesten allebei wachten. Je had een bruin jack aan en ging rechtdoor richting Emmerich, ik sloeg linksaf richting Kleve.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond Waaldijk precies om 19:00 uur en precies onder de Tacitusbrug en Mooie Rooie 750 - we hebben elkander gelijktijdig begroet :zwaai:

Doe dat maar eens na :D

t119014.gif Begon al aardig klefjes te worden met 28 graden t108022.gif

Hoefde 1 van mijn geheime wildplasplekken niet te bezoeken... het vocht werd afgevoerd door de gaatjes van mijn perfecte Spidi gaatjespyama ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...