Ga naar inhoud

Ik kwam een VFR tegen (deel 16), was jij dat?


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

Zondag nog 460km maar zelfs nu ik geen Stealth meer heb wordt ik nog niet gespot :scratchchin:

Hahaha, vandaar mijn onboard radar niet werkte. [emoji16][emoji16]
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik rijd ook nog regelmatig een rondje (meestal mét bestemming), maar zie écht niet of ik een VFR tegenkom :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowaar een rode vfr 750 gespot vanmorgen. Je kwam bij knooppunt Gorinchem de A15 op en sloot gelijk achter me aan op de linkse rijstrook. Zwart rode helm met een wit doodskopje? achterop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gister, 02-02-2018, tegen 17.30 uur in Wijhe. Ging richting de dijk.
Kont type niet zo goed zien, maar dacht in achteruitkijk spiegel een topkoffer te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 7 feb. rond 12:30 een rode VFR op A12 bij Nootdorp richting Den Haag. Reed nog op mijn leenmotor.

 

rond 16:30 ook een rode op A4 bij afslag Delft, richting Rotterdam Reed je tussen de file door. Zat helaas in koekblik in zelfde file

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Afgelopen zaterdag, eind van de middag, zag ik (ingeblikt) een rode RC36-1 op de A28 ter hoogte van Zwolle. Uiteraard kijk je dan nog ns extra, om te zien wat een mooie motor het toch is (bíjna zo mooi als een 36-2...) en of er mods op zitten.

We gingen beiden richting Ommen, de VFR stond al onderaan bij het verkeerslicht op de linkerbaan. Rechts stonden n paar auto's, als 2e een oude MB190. Wachtende achter de VFR op groen licht hoopte ik natuurlijk dat hij er als een speer vandoor zou gaan. Kon ik mooi n stukje meeliften en voor die auto's invoegen, waar de weg naar 1-baan terug gaat (als je op die weg achter een langzame auto zit, duurt dat hele stuk naar Ommen best wel lang, inhalen kan niet).

Helaas.

De Viffer (met n groen-achtige Shark helm op) was zo aan t genieten van t stationair bubbelend geluid van zn V4 en hoge uitlaat, dat hij nog in zn vrij stond toen het licht groen werd. Natuurlijk was hij daarna véél sneller weg dan ik, die toch achter de stinkende MB moest invoegen. Jammer, t was de poging waard geweest. Maar k heb wel kunnen genieten van beeld en geluid van n wegracende VFR, dus toch n beetje bedankt.

Bij t Rooie Hert sloeg hij af. iemand van hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...