Jump to content

Ik kwam een VFR tegen (deel 16), was jij dat?

JeFour
 Share

Recommended Posts

Geen VFR, maar wel een Vifferaar gespot in de Bourgogne. Afgelopen woensdag logeerde @Bartho geheel toevallig in hetzelfde hotel als wij. Altijd leuk om bekenden tegen te komen :thumpup:.

• Like 1

Rond 18:00 een rode Vtec op de rotonde nabij de shell in Leeuwarden (Camminghaburen).

Ik was op de fiets en heb nog ff gezwaaid maar je zat al in je afslag modus met oog voor de weg.

Vanavond rond 19:30 uur op de N835 tussen Tiel en Het Zwarte Paard een rooie VFR1200F - we hebben geknikkebold :yes:

Werd het eind van de middag toch nog droog in De Speeltuin :crossy:

Vanavond rond een uur of 20:30 op de N492 Rhoon - Hoogvliet - Spijkenisse (weet ff niet meer welke verkeerslichten exact), zwarte vtec, hebben gezwaaid. 

gistermiddag in Vlaardingen voor mijn winkel geparkeerd, oranje rugzak, zwart leren jack, spijkerbroek en gele gympies, iemand?

vfr_20210806_154546_resized.jpg

Vanavond 20:00 uur Wijk bij Duurstede een zilvergrijze VTEC

jij ging richting dijk, ik kwam er net van af

we hebben ge :zwaai: d

Rond 17:15 een mooie rode VTEC op de weg naar het velperbroekcircuit in Arnhem.

We deden de [emoji3577]

Dat zou ik geweest kunnen zijn.
Of dat om 17:15 was durf ik niet te zeggen.
Ik kwam vanaf Driel (dijk) op de N325 richting Velperbroek.
Heb de afrit Westervoort genomen om van daaruit weer via leuke kleine weggetjes richt het pittoreske Eerbeek te rijden.3e96a1e3fab6fda40128894168041a81.jpg

.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Vanmiddag een witte 800, uiterst zeldzaam, kwam van de A4, draaide de N11 op. Ik op de Pan. We hebben :zwaai:. Iemand van hier? Nog zeldzamer: jij zwaaide eerst...

Edited by Firefly

Gisteren omstreeks 1700 op de structuurweg bij Schijndel een grijze 800fi, gezwaaid. 

Op 22-7-2021 om 07:01, VFRSebastiaan zei:

Dinsdag en woensdag een zwarte VFR800Fi bij stadskantoor van Arnhem. Ik was daar geparkeerd met een rode Fi.

Screenshot_20210722-070119.jpg

IK heb het volledige kenteken kunnen achterhalen... op basis van deze foto. Net iets te weinig geblurred  :)  Maakt verder niet uit, doe er niets mee hoor

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...