Ga naar inhoud

Ik kwam een VFR tegen (deel 16), was jij dat?


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmorgen net na 0800u op de A28 ri Utrecht net voorbij Amersfoort, ingehaald door een VFR1200X. Berijder zat er mooi op, in zwart/wit jack met een rugzak en een fluorgele helm. Niet gezwaaid (ik was ingeblikt), t was druk genoeg in t dagelijkse gevecht om n paar m2 rijbaan. Iemand van hier?

aangepast door Arthur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op de kazerne in Stroe een zwarte 800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen rond 6h30 op de A28 thv Leuden, bordaux rode 1200f met zijkoffers.

En vanavond rond 18h15 op de A28, thv Nijkerk een mooie witte Vtec.

Wie o wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hele middag en avond uitgekeken naar Viffers... noppes. :(

Kom ik aan het eind van de rit om 21:00 uur een rooie 750 RCII tegen in down town Doorn

Van schrik :blink: reageerde ik te laat op jou spontane groet type 'wijsvingertje over de grond"

Link naar reactie
Delen op andere sites

[emoji41]

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Hehe... eindelijk een bevestigde spot na volgens mij al 10 jaar.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag avond en zaterdag verschillende VFR's gezien als collega-verkeersregelaars tijdens de 46e batavierenrace en ook nog een rode vtec gezien toen ik op een post stond tussen Gelselaar en Geesteren. Hier kwamen de lopers en fietsers de weg op. Ik was ditmaal op mijn Kwalijkzakie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Ommen bij Ekkelenkamp ijsboer..rode VFR800fi's zaterdags,zondags zilveren V-tecs en zwarte VFR800fi met dame er op(altijd mooi om te zien).

Woon dicht in de buurt dus regelmatig daar te vinden..

aangepast door Podde69
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag rond 17.00 uur in Apeldoorn Zuid t.h.v. de Mc Donalds een zwarte VTEC met topkoffer en niet standaard uitlaten. Berijder in textiel. Iemand van hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

10 minuten geleden.

Grijze VFR op de Taurusavenue in Hoofddorp richting A4.
Ik stond op de kruising van de Rijnlanderweg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag (gisteren) bij goedhart motoren even een bakkie koffie, en een bordeaux rode vtec naast mij op de parkeerplaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen een rode VTEC (ik dacht bordeaux) op de N273 ter hoogte van Grathem richting de A2 om 0ngeveer 7:45 en een goed half uur later op de A73 een rode 800Fi met tailpak/bagagerol in zuidelijke richting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag rond 1400 een rode 800f (denk ik) bij het stoplicht op de kruising Meersteeg/N323 in Echteld. Ik kwam met mijn rode fi vanaf de brug en ging linksaf met in mijn kielzog mijn zwager op z'n ER6-N. Wij allebei met duo trouwens. Kon niet zwaaien want zat in de bocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend rond 10.30 uur een Candy Glory Red VTEC bij de Nieuwe Ruys aan Kanaal Zuid tussen Apeldoorn en Dieren, in de middag een blauwe VTEC en blauwe FI (reed achteraan) samen met 2 of 3 andere motoren op de Veluwe, ik dacht in de buurt van Kootwijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...