voodoo Posted November 15, 2024 Share Posted November 15, 2024 Net op de Landscheidingsweg bij Wassenaar een witte VFR800f gespot, zou het onze grote roerganger geweest zijn? Ik was op de fi en we hebben vrolijk gezwaaid. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoelH Posted November 16, 2024 Share Posted November 16, 2024 Vanmiddag in Maasbommel, een zilveren VFR waarvan de bestuurder een blauw/zwarte jas aan had. Ik zat op mijn Kawasaki ZZR1400. Link to comment Share on other sites More sharing options...
José Posted November 16, 2024 Share Posted November 16, 2024 3 uren geleden, RoelH zei: Vanmiddag in Maasbommel, een zilveren VFR waarvan de bestuurder een blauw/zwarte jas aan had. Ik zat op mijn Kawasaki ZZR1400. Die was misschien de route voor morgen vast aan het rijden? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoelH Posted November 16, 2024 Share Posted November 16, 2024 Lag niet op de route😆 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killer Posted December 10, 2024 Share Posted December 10, 2024 Reed net langs een gele VFR 800 (uit 99 denk ik?), stond geparkeerd bij de bedrijfskantine van Sabic/Chemelot in Limburg. Iemand van hier? 😁 Overigens bedacht ik mij dat ik op 25 augustus op een van mijn éérste "lange" ritjes op de VFR een witte VFR piloot zag die naar mij zwaaide. (Ik wist eerst niet waarom, tot ik doorhad dat we allebij op een VFR zaten😅) Ik ben nog achter de desbetreffende groep aangereden. (ergens tussen Roermond en Tilburg). 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts