Ga naar inhoud

Bugjes Problemen in de nieuwe versie?


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Als je "unread content" selecteert in het forumoverzicht krijg je een knop te zien waarmee je meer ongelezen content kan zien. Ook als die er niet is.
Dit zorgt er voor dat ik die knop dus nooit meer ga gebruiken, en dat je dus daardoor content kan missen.
Kan die knop niet alleen zichtbaar zijn als er wel meer content is dan er op 1 pagina past?

Dit was trouwens ook al het geval bij het oude forum, dus niet alleen bij het nieuwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik rechts onderin op " next new topic" klik dan krijg ik een error met code Error code: 2S136/J

Disregard, ff de browser (safari) afgesloten, opnieuw geopend en het forum aangeslingerd en de foutcode niet meer terug gezien.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah sorry 2 spammers gehad ondanks de maatregelen.

Nu bleek dat ik met inregelen van de nieuwe software ook "gasten" had toegestaan om in even voorstellen te posten. 

 

My bad :depressed:  

 

Opgelost 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

hoi @frank_b ik zie ineens blokjes bij de smileys? 

normaal zijn die voor een afbeelding die er niet is, maar die is er dus wel.. of ligt het aan mijn pc/verbinding?:huh:

 

 

Schermafbeelding 2023-01-21 001625.jpg

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie de blokjes ook, maar niet bij alle smilies. 

 

Screenshot_20230121_092502_Samsung Internet~2.jpg

aangepast door voodoo
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm er is inderdaad iets mis met de smiley's 

 

De VFROC smileys doen het gewoon.

 

De standaard smileys stonden op "twitter" style en die doen het ineens niet meer.

Deze icoontjes komen van een open source website en die ligt op dit moment plat. 

(deze keuze zorgt er voor dat de smileys het overal doen, op elke browser, mobiel enz)

 

Ik heb ze nu op "native" gezet dan doen ze het weer.  

Misschien ook beter, alleen mensen met een behoorlijk oude browser hebben kans dat deze het niet meer doen.  

 

Deze staat nog wel op mijn lijstje om een keer op te schonen en een mooi standaard lijstje te maken. 

Voor nu zou het probleem opgelost moeten zijn.

 

  • Thanks 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...