Jump to content

Voorspatbord en linkerkuip Honda VFR 800fi 2001

Case
 Share

Recommended Posts

Na de mooie rit vandaag ben ik helaas bijna thuis terwijl ik stil stond te wachten bij een kruising door een achteruit rijdende auto geraakt en omgekiepert op de linkerkant.

Ging allemaal erg langzaam, maar de schade valt dan toch wel tegen. Alleen materiële schade gelukkig.

Gevalletje verzekering tegenpartij, maar het moet wel weer netjes worden. Dus op zoek naar spullen.

Naast de gebruikelijke zaken als de koppelingshendel en spiegel en knipperlicht en wat weg te poetsen plekjes, is vooral het plastic links de dupe geworden.

Het voorspatbord is helemaal gescheurd, het linkerkuipdeel is gehavend met veel diepe krassen en putten van het asfalt (misschien reparabel en te spuiten).

Iemand nog zoiets "op voorraad" of weet je het te vinden? Kleur is zilvergrijs.

Het spatbord is beyond repair, dus die staat met stip bovenaan de wenslijst.

Kees

• Sad 4

Dat is flink balen Kees, geen mooi einde van het VFROC seizoen maar gelukkig heb je zelf niets.

Succes met de zoektocht.

• 3 weeks later...

Hey Kees wat vervelend om te horen. Ik heb zelf nog een beschadigd linkerkuip als die van jou niet meer te redden valt.

Stuur maar een PB als je geinteresseerd bent.

Joow Case,  dit bericht had ik effe helemaal gemist 😞 

Wat vervelend! Gelukkig te herstellen, maar dat gedoe zit je niet op te wachten......

Succes met het herstel man!

• 2 weeks later...

Gaat een slotje op. Spullenboel compleet en ligt bij de spuiter voor herstel. Nieuwe stickers al in huis, verder wat geduld voor het klaar is.

• Like 2

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...