Ga naar inhoud

uitlaat rc36/2 vervangen.


Bikkel 2016
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb een uitlaat van Tyga aangeschaft voor mijn vfr. Nou ben ik al begonnen met demontage v/d kuipdelen en bouten van het uitlaatsysteem. Nu loop ik vast bij de binnenste bouten van de achterste bouten. Aangezien ik een beetje huiverig ben om nog meer los te halen vraag ik mij af: is er iemand die mij verder wil helpen? Ben woonachtig in het Gooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen eerst goed inspuiten met kruipolie nachtje gaan slapen en dan gewoon los draaien. Heb het bij de mijne ook gedaan en het valt allemaal mee. Helaas woon ik niet in de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/14/2022 at 12:24 PM, Bikkel 2016 said:

Ik heb een uitlaat van Tyga aangeschaft voor mijn vfr. Nou ben ik al begonnen met demontage v/d kuipdelen en bouten van het uitlaatsysteem. Nu loop ik vast bij de binnenste bouten van de achterste bouten. Aangezien ik een beetje huiverig ben om nog meer los te halen vraag ik mij af: is er iemand die mij verder wil helpen? Ben woonachtig in het Gooi.

"De binnenste bouten van de achterste bouten"???
Ik neem aan dat je de achterste bochten bedoelde?
Waar loop je op vast?
Zitten ze vastgerot, of kom je er niet bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar jaar geleden zelf gedaan bij mijn RC36/I,  dat is goed vergelijkbaar. Om er goed bij te kunnen ff achterwiel eraf en nog een hitteschildje. Dan kom je er wel bij , maar het blijft wel een beetje pielen.  In principe zitten die bouten goed verstopt  voor weersinvloeden, grote kans dat die redelijk vlot losgaan (in tegenstelling tot de voorkant).

Als het goed is, is er op dit forum wel een en ander te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...