Ga naar inhoud

Wacaco Minipresso | Espresso Machine voor Onderweg


Robert-Jan
 Delen

Aanbevolen berichten

image.thumb.png.b3f7e7bcf67e8edce9a1453f4e1fc908.png

 

Geen idee of het wat is, maar ik lees regelmatig dat bijvoorbeeld motorrijders dit apparaat overwegen.

Donderdag 8 december dus in de aanbieding bij iBood, maar er komt nog wel EUR 5,95 verzendkosten bij dit bedrag.

 

https://www.ibood.com/offers/nl/s-nl/o/wacaco-minipresso-op-pad/740218

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken/heb dit apparaat niet en ik kan ook geen langeduur ervaringen vinden op het web. Hoewel, bij de ene "duurtest" die ik vond was het apparaat na een week stuk....

 

Voor lekkere koffie onderweg gebruik ik een Bialetti MokaExpress, daar kan niks aan stuk. Je hebt dan wel altijd een brander nodig, bij bovenstaand apparaat kun je warm water uit een thermoskan gebruiken.

 

Keuzes, keuzes.....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Jetboil met oplos koffie.

Meteen te gebruiken voor te koken en een eitje bij het ontbijt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is makkelijker inderdaad, maar koffie uit de MokaExpress vind ik zoveel lekkerder dan oploskoffie dat ik de extra tijd daar voor over heb.

Ik ben immers op reis, niet op de vlucht. 🤪

  • Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://caffe2go.nl/products/presso-xi?gclid=CjwKCAiAs8acBhA1EiwAgRFdw0viHOIq5xDuQ7EMmCJgRMSmAbcKjIf2gZeOxRp4tnvYpmSdUpepnBoCCjQQAvD_BwE

 

Deze machine verwarmt het water ook nog.

 

Hierbij een review van het eerste model.

https://theorangebackpack.nl/reistip/beste-reis-koffiezetapparaat-presso-x/#:~:text=Het is erg handig dat,erg enthousiast over de accu.

 

Voor de beeldvorming nog even een foto van deze machine erbij. Lijkt op de Wacaco, maar deze kan zelf water verwarmen.

 

image.png.2255cfffae60e19c59e278e1ed851ddb.png

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Des ochtends voor de tent in, bijvoorbeeld, zonnig Spanje wil ik graag een bakkie koffie. Ook dat is koffie onderweg....

aangepast door voodoo
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, AFS Motorparts zei:

Is dit de motorrijder van tegenwoordig?
Koffie onderweg....

🤣

Nee, dit is de motorrijder van vroeger. De soort die nog met de tent op pad gaat i.p.v. een hotel met verzorgd ontbijt.
Ja, ik pak wel eens een luxe overnachting maar wanneer ik dat niet doe dan heb ik toch graag een bakkie koffie om wakker te worden.

aangepast door Ray
  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb al ruim 3 jaar een Wacaco. Het ding gaat altijd mee op reis. Een adapter voor de nespresso capules er ook bij.

Het is niet heel duur en je moet je water even koken. Ik vind het lekker als je tent uitstapt. Bakkie pleur, even laxeren en gaan. 

 

  • Haha 4
  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Tim1074 zei:

Ik heb al ruim 3 jaar een Wacaco. Het ding gaat altijd mee op reis. Een adapter voor de nespresso capules er ook bij.

Het is niet heel duur en je moet je water even koken. Ik vind het lekker als je tent uitstapt. Bakkie pleur, even laxeren en gaan. 

 

Dit kende ik niet, super. En inderdaad met de motor en de tent ga ik ook nog wel eens op pad. En dan een lekkere koffie pure luxe! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...