Ga naar inhoud

Verhoogd scherm voor de VFR1200 DCT?


skulldebull
 Delen

Aanbevolen berichten

Ben van plan om een verhoogd scherm te plaatsen, de reden? Nadruk in sport touring ligt nu bij mij vooral op touring dit gezien mijn leeftijd van 66 jaar 😃. Zie volgende langskomen Givi, Puig en en ZTechnik Windscherm VStream. Iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schermen zijn zeer persoonlijk. 

Kijk eens wat MDI-Online voor jouw beter te bieden heeft. Je kan in Ravenstein proefrijden met schermen. Is nog steeds niet perfect maar je hebt dan in ieder geval een eerste indruk kunnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Skulldebull,

 

Ik was heel tevreden met mijn verhoogd scherm al had ik er later ook nog extra opzetschermpje bij gekocht het was een Vstream,

als je nog wil kijken hij staat bij plaatsmotoren in zevenhuizen omdat ik hem ingeruild heb voor een Pan European.

 

Gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, de ritselaar zei:

als je nog wil kijken hij staat bij plaatsmotoren

 Heb gekeken en dat ziet er heel goed uit. Dat scherm gaat het worden! Bedankt hoor.

Jij had daar een verhoogd stuur op zie ik, ook met de originele clipons met dit scherm gereden?

aangepast door skulldebull
nog een vraagje erbij
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb een half jaar met de clipons gereden maar vond ze te schuin en dit stuur zorgt dat de handvatten horizontaal blijven.

kleine ruitje zorgde ervoor dat je zomers met je helm open kon rijden en geen last van turbulentie.

 

het kleine kapje achter de ruit verwijderen en een plaatje maken dat je niet tussen  de koplamp en de ruit kan kijken.

 

Gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hi Skulldebull,

 

Ik overweeg ook het VStream scherm. Er zit nu een Puig op bij mij maar daar heb ik zeer veel last van windruis (erger dan als ik ga staan) Ben 181cm dus als je ongeveer dezelfde lengte hebt hoor ik graag wat je ervaring is met het Vstream scherm!

 

Mvg,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben daar heel tevreden over. Ben wel iets kleiner dan jou 178 cm. Heb er ook nog een opzetruit op geplaatst. Heb er ook een verhoogd stuur op staan.

20230904_122527ekl.thumb.jpg.9217947fd7de186caf1ee677dbe0b4a7.jpg20240124_164212ekl.thumb.jpg.5a2fd9ea41d95cbdd37c0ccdff02ad6b.jpgpuig_verkleidungsscheiben_20764h-01.thumb.jpg.48d4d947edf990205977b819a88ebfeb.jpg

aangepast door skulldebull
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...