Ga naar inhoud

Werking cruise control op een VFR1200DCT?


skulldebull
 Delen

Aanbevolen berichten

Wat voor cruise control? VeeFour?
De VFR is nooit standaard geleverd met cruise control dus het is een aftermarket.
Ik heb een VeeFour voor een DCT alleen op een handgeschakelde, verder is er nog een Australisch bedrijf die ze levert voor de VFR maar de VeeFour is een redelijk gebruikelijke maar die is er volgens mij mee gestopt.


Edit: Als je het niet weet plaats dan even een foto van de bediening.

aangepast door Ray
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is geen handleiding voor nodig. 

Je schakelt de tractie controle aan of uit met deze knop. Dat is alles. 

Wanneer je de tractiecontrole uitschakelt zal er een oranje lampje gaan branden op het dashboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Instructieboek VTR1200F-FD gevonden en de uitleg gevonden die ik zocht over de werking van de TCR.

 

Controlelampje TCR (tractieregelsysteem)

Als het controlelampje als volgt gaat werken, dan kan het TCR een ernstig defect vertonen.

Verminder uw snelheid en laat uw motorfiets zo snel mogelijk door uw dealer inspecteren.

-Het controlelampje gaat branden tijdens het rijden.

-Het controlelampje gaat niet branden wanneer de contactschakelaar is ingeschakeld.

-Het controlelampje gaat niet uit bij snelheden van 10 km/h.

Zelfs wanneer het controlelampje van het TCR brandt, is het rijvermogen van uw motorfiets normaal ZONDER TCR-functie.

Als het controlelampje gaat branden terwijl de TCR in werking is, moet u de gasgreep volledig sluiten om het normale rijvermogen terug te winnen.

 

Het TCR-controlelampje kan aan gaan wanneer je het achterwiel draait terwijl je motorfiets van de grond komt. In dit geval moet u de controle schakelaar op uit zetten en hierna opnieuw op aan zetten. Het TCR-controlelampje gaat UIT zodra je een snelheid van 10 km/h bereikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...