Ga naar inhoud

Zijstandaard verbreder


skulldebull
 Delen

Aanbevolen berichten

Ben op zoek gegaan naar een zijstandaard verbreder op de bekende winkel in China, geen overeenstemming gevonden voor mijn Honda VFR1200DCT. Dan maar op het zicht er een besteld,  past natuurlijk niet!🙄 Nu is mij dat in het verleden altijd al gelukt om een specifieke daar te vinden nu geen match? Iemand een idee welke zou passen van een ander type motor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn meestal opties voor all-/offroad motoren dus ik verwacht niet echt een optie voor de 1200F.
Ik heb op mijn 1200X een Givi maar ik denk dat de standaard wel 1 van de verschillende onderdelen is, geen idee wat zou passen dus geen hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Athome misschien omdat er voor de Goldwing hele volksstammen zijn die het liefst zoveel mogelijk op en aan de motor hangen, de VFR (in elke variant) is dat niet en ook niet voor niets uit de productie genomen. Veel minder aantallen en zoals gezegd niet een motor waar zoiets snel op geschroefd wordt en daarom niet aantrekkelijk om ze te produceren.
Ik zeg ook niet dat ze er beslist niet zijn maar dat ik dat niet verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Aficior zei:

Zou een hardhouten plankje onder je zadel een idee kunnen zijn? (Natuurlijk niet zo mooi als wat jij zoekt).

Dat heb ik wel bij als ik ga kamperen, maar ben dat zo gewoon dat er ook een verbreder op staat op mijn motoren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Athome zei:

@RayVoor mijn Goldwing waren er ook een paar modellen te vinden. Dus waarom niet voor de 1200F

Heb daar even naar gekeken denk dat die eigenlijk gelijk zijn en zou passen. De gok misschien toch maar wagen en bestellen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n plasticplaatje bij me, ook in een zakje en met een dun touwtje er aan.

Het ding op de grond leggen zittend op de motor gaat nog wel, maar op pakken lukt niet. Daarom het, oranje, touwtje even om de clip on.

Vergeet je hem ook niet.

VFRikus

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...