Ga naar inhoud

Zijstandaard verbreder


skulldebull
 Delen

Aanbevolen berichten

Die prijs is vrij normaal voor dat item van een fabrikant met een naam goede producten te leveren.
Meestal zijn ze wel een 10 à 15 euro goedkoper maar inderdaad vraag en aanbod. De kosten om de maten uit te vogelen en een programma te maken om dit te frezen zijn hetzelfde voor een motor waar er tientallen van verkocht worden als die waar er duizenden van over de toonbank gaan.
Het lijkt niet veel voor te stellen maar er zit veel meer achter dan het voetje opmeten want eenmaal ingeklapt moet ook onderzocht worden dat het onder diverse omstandigheden niet in de weg zit.
De R&D van de Chinezen gaat doorgaans niet verder dan het kopiëren van het werk van R&G, Givi, Hepco en Becker e.d.
Het materiaal wat de bekende fabrikanten gebruiken zal ook niet na een jaar gebruik op meestal ruwe oppervlakken doorgesleten zijn of onderweg verloren gaan omdat de trillingen de schroefdraad al uit het aluminium trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je tijd, ijzerzaag, vijlen, boormachine, tapjes en schroeven hebt kun je het natuurlijk ook zelf maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan heel veel zelf maken maar vaak kies ik er toch voor iets te kopen omdat als ik de tijd die ik erin moet steken voor de baas als overwerk doe dat ik meer verdien dan een ogenschijnlijk duur onderdeel kost.
Alleen als ik niet tevreden ben met het aanbod of iets niet te koop is maak ik het zelf.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2022 om 00:09, Bazz zei:

ze vragen er wel de hoofdprijs voor... :closedeyes:

Mijn vader zei altijd: Beter duur dan niet te koop 🤣👍

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...