Ga naar inhoud

Kuipdopjes


Snelle Henkie
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zoek de benaming van die zwarte dopjes die hier en daar in de kuipen van de vfr zitten. Ik heb er twee soorten in zitten. De ene soort is met een sterschroefje en de andere druk je er zo in en moet je door indrukken weer loshalen. 
Bij mij wilden ze natuurlijk niet normaal los. Wie weet hoe die dingen genoemd worden zodat google mijn vriendje weer wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Honda heeft verschillende modellen hierin, maar LMGTFY...

 

CLIP,BODY COVER, product number: 90683-GR1-003 is o.a. een variant van het soort met sterschroefje...

CLIP, SPLASH SHIELD, product number: 90657-SB0-003 is i.a. een variant met een drukknopje (die je weer los haalt door hem eruit te trekken).

 

en anders zou je het nog kunnen zoeken door het juiste model bij CMS op te zoeken in de exploided views?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die dingen heten trimclips.

Misschien even een foto welke je erin hebt want die gaan nog wel eens stuk en zijn misschien ooit al eens vervangen voor een alternatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje automaterialenzaak om de hoek heeft ze praktisch ook altijd wel is mijn ervaring. Inderdaad overal een stuk goedkoper dan de originele exemplaren van Honda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...