Ga naar inhoud

Welke tanktas heb je?


Daskent
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik denk het erop plaatsen van de tas. Dat is een grote verbetering. Ik heb de Evo ook gehad. Bij die kon het wel eens even duren voor ik hem op de juiste plaats had zitten dat ie vast zat. Bij de nieuwe "gooi" je m bij wijze van spreken er ff op en vast zit ie.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mn tassen tweedehands gekocht. Dus uiteraard waren sommige mechanismes een beetje stroef. Ik zou WD40 afraden om te gebruiken. het zal ook nog een snel verdampen en wegspoelen.

 

Ik heb bij die van mij in het mechanisme (omdat het vooral plastic over plastic schuift) een wax chain lube (van de trapfiets) er in gedruppeld, omdat het snel droogt en alleen een laagje paraffine achter laat. z.g.a.n.

 

PS met een hand de tas dr af halen lukt bij mij altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ook maar eens mijn tassen posten. De eerste is van Held, tas kan dmv rits groter gemaakt worden dus handig als er wat meer mee moet. De tweede is van Kushitani/Kenta. Mij onbekend merk, niet duur. Kleinere tas die heel gied op de tank vd VFR past. Kwaliteit is prima, zeker voor de lage prijs. Erg stevig materiaal en krast niet.

20221030_112416.thumb.jpg.8db4486242f27c7fcc10772acaf9a61d.jpg20230106_130943.thumb.jpg.6241c8d6ad8a96cbd5297cb09e7d8e65.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...