Ga naar inhoud

De tijd van gaan is gekomen........


Eric
 Delen

Aanbevolen berichten

Met een beetje weemoed, maar vooral met een tevreden gevoel heb ik gisteren mijn functie als voorzitter van de Honda VFR Ownersclub Nederland neergelegd. 

Zes jaar lang heb ik voorzitter mogen zijn van deze mooie vereniging. En dat heb ik met heel veel plezier gedaan. Maar de tijd van gaan is gekomen. Dat heb ik een tijdje geleden aangekondigd en gisteren (bij de Algemene Vergadering) was het dan zover......

 

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen; in het bijzonder dank aan mijn mede-bestuursleden (ook ex-bestuursleden). Dankjewel voor de mooie tijd mannen! 🙏

 

In alle vertrouwen draag ik de taken over aan Robert-Jan de Ridder die gisteren unaniem door de Algemene Vergadering is benoemd tot nieuwe voorzitter.

 

Proficiat Robert-Jan!  Heel veel plezier en succes!  

Samen met Marien, Kees, Peter en Rudger (opvolger van Ray) kan de de VFROC trots zijn op zijn/haar bestuur. 

 

De oplettende lezer zal gezien hebben dat mijn avatar is aangepast.

Vanaf nu ben ik weer gewoon lid van de VFROC. En dat wil ik ook nog heel lang blijven. Ik hoop nog vele ritten mee te rijden, want ik blijf fan van de VFR en de VFROC. 

 

Tot ziens!  Hier en/of op de V4. :thumpup:

 

 

 

 

  • Like 5
  • Thanks 13
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Eric!

 

Ik ben dan wel geen lid van de club, maar heb met plezier gezien hoe jij de club in vrolijke -maar ook in droeve- tijden voorgezeten hebt!

 

 

1477784435_PSX_20210420_203042.thumb.jpg.1605fceff03ba354c5a0701bfec16ff1(1).jpg.7d776f6e2890304e64fbfd027942eac6.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen lid meer maar ik heb wel een paar keer met jou een clubrit gereden. Altijd een prettige ervaring. Je hebt me altijd het gevoel gegeven dat de club bij jou in goede handen was. 

Bedankt voor je inzet.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eric bedankt voor je tomeloze inzet, de goede gesprekken en het meedenken over dingen opzetten en eventueel aanpassen. 

Altijd een goed en doordacht antwoord. 

 

Robert-Jan veel succes gewenst. 

  • Thanks 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eric, 

 

Dank voor al je inzet als voorzitter! 

 

Robert Jan en Rudger, gefeliciteerd en succes gewenst met jullie nieuwe functies! 

 

  • Thanks 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de jaren inzet Eric! En succes en ook plezier gewenst voor de opvolgers!

 

Excuus voor het vergeten af te melden voor de vergadering, had vrijdag avond een bruiloft van collega en het bier vloeide rijkelijk laten we maar zeggen.....

  • Thanks 1
  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...