Ga naar inhoud

Ray ook bedankt voor je inzet.


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Aangezien @Ray ook gestopt is als bestuurslid en toercommissie wil ik hem hierbij bedanken voor de inzet van de club.

 

Gezien de inzet in de afgelopen jaren vind ik het wel een eigen topic waard ipv wat bedankjes in het topic van Eric en de mededelingen in de laatste toerrit topics. 

 

Ray ook bedankt voor je inzet, je stond altijd klaar. Nu weer gewoon lekker rijden :crossy: (en sleutelen uiteraard :) )

 

 

@Rudger86 alvast bedankt dat je het stokje overneemt, veel succes. 

  • Like 8
  • Thanks 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker weten dat dit een eigen topic verdient!
 

Beste Ray. Ik hoop dat je nog lang lid blijft van de club en van het forum en dat kan ook want beiden zijn vanuit de hele wereld bereikbaar.

 

Je hebt niet alleen veel gedaan voor de club, maar helaas ook veel meegemaakt. Ik verwijs dan natuurlijk naar die verschrikkelijk verdrietige buitenlandrit verkenning.

 

Hoe meer zielen hoe meer vreugd en je behulpzaamheid bij technische vragen wordt altijd zeer gewaardeerd.

 

Tot ziens,

Robert-Jan ✌️


 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Ray, ook ik heb heel veel vragen beantwoord gekregen van jou en zeker in het begin toen ik net de V4 redactie ging doen.

Een goeie vraagbaak en ik weet je nog steeds te vinden 🤣.

 

BEDANKT :thumpup:

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk verdient @Ray een eigen topic. 

Ik heb ontzettend veel te danken aan je Ray. Hoogte- en dieptepunten hebben we samen meegemaakt. En je bent altijd de stabiele factor gebleven die garant stond voor het doorgaan van de evenementen (uiteraard met hulp van de ritten-makers). Toch het belangrijkste voor de clubleden. Dat maakte dat ik me kon focussen op andere bestuurlijke zaken.  Jij hield ons ook scherp in wat wel of niet uitvoerbaar was. Ik heb veel aan je te danken kerel.

 

Dankjewel!!  We gaan nog wel een keer een bakkie doen.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allen.
Ik heb het met veel plezier gedaan en het besluit te stoppen is niet a'la minute gedaan maar de nieuwe situatie bracht nieuwe opties en afleiding waardoor ik niet de volle 100% kon blijven geven en als ik iets niet goed kan doen dan doe ik het liever helemaal niet. Na 9 jaar leek het me ook geen schande om een ander de kans te geven er een frisse draai aan te geven.
Ook hier wil ik iedereen bedanken, de leden voor het genoten vertrouwen, de bestuursleden voor de samenwerking en dat geldt ook voor de oud bestuursleden maar vooral de leden van de toercommissie.
Dat heb ik op de AV ook benadrukt want zij waren het die uiteindelijk de ritten gemaakt hebben en dat ook dit jaar weer doen.
Velen weten het al maar het plan is om het land te gaan verlaten en als het lukt wat ik wil zelfs het continent maar dat zal zeker nog een jaar of 2 uitzoeken, voorbereiden en wat sparen zijn dus zolang ik nog in het land ben blijf ik lid van de club en zal ook proberen weer zoveel mogelijk ritten mee te doen maar dat gaat net als de afgelopen 2 jaar niet meer bij allemaal lukken.

  • Like 2
  • Thanks 11
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx @Ray for alle effort en passie die je in de functie hebt gestoken!  job well done.

Veel plezier en geluk toegewenst met je toekomst plannen! 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-2-2023 om 13:01, Aficior zei:

Wie weet kom ik je dan nog eens opzoekenin Z-A. 

 

Vooralsnog ga ik van 12 tot 16 feb even kijken in Kaapstad @Ray

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plezier, vanuit Kaapstad zit je ook zo op Kaap de goede hoop. Ook een leuke route er naartoe. Tafelberg biedt een mooi uitzicht maar is soms gesloten door dichte mist dus als je die wilt bezoeken dan bij goed weer niet denken dat kan morgen wel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de goede tips @Petrovski. Ik ga samen met mijn schatje en onze dochter. Mijn schatje is er al 'tig' keren geweest voor haar werk en zegt mij al jaren dat ik een keer mee moet. (Dat gaat nu dus gebeuren).

Ze heeft al een heel reisplan gemaakt en ik verheug mij er zeer op.

Wat leuk dat jij er ook bent geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...