Ga naar inhoud

Kettingspanner/haaksleutel


Paulus VFR
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste forumleden. Helaas zat de originele gereedschapset niet bij mijn VFR 800 vtec uit 2009. Voor oa het stellen vd ketting heb ik een haaksleutel nodig. Heeft iemand een tip voor een universele of verstelbare haaksleutel? Ik heb via Google op Femon parts een sleutel gevonden die geschikt zou zijn voorr de VFR a 32 euries, maar ik zie ook universele voor nog geen 10 euro. Alvast bedanktĀ šŸ˜ƒ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mis je alleen de haak of ook het handvat? Dit is de originele haak om de ketting te spannen, deze heeft 2 nokken https://www.cmsnl.com/products/spanner-pin_89201mr8000

Anders is dit de bijbehorende greep https://www.cmsnl.com/products/griprrwheel-wre_89256mt4000/
Heel soms kan je ook wel ergens een compleet setje kopen bij Motorparts online of op Marktplaats.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

DezeĀ lijkt in ieder geval de truc te kunnen doen.. De bijbehorende foto toont zelfs de sleutel die op een vfr zit..Ā 

Maar is idd wel in de prijsrange van 33 euri..

of een completeĀ setĀ van een vfr? Is wel een 750, maar volgens mij is de excentrische hub niet veel veranderd in de tijd..

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek zelf even op de nummers want CMS is niet de goedkoopste, soms wel maar meestal niet en als ik me goed herinner zijn de aangegeven prijzen ex BTW dus als je je winkelwagentje vult dan is de uiteindelijke prijs schrikken.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of schrijf Klaus even eenĀ  pbĀ  in het Duits Schrijf er maar bij in dat je het van mij weet(is een maat van mij) misschien krijg je dan een leuk prijsje Zijn voor een 800fi maar denk dat ze ook wel op een vtec passen

Ā 

KLIK

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, klein zei:

Of schrijf Klaus even eenĀ  pbĀ  in het Duits Schrijf er maar bij in dat je het van mij weet(is een maat van mij) misschien krijg je dan een leuk prijsje Zijn voor een 800fi maar denk dat ze ook wel op een vtec passen

Ā 

KLIK

Danke! Ik heb gister contact gehad op MP met ene Kevin uit BE. Hij heeft nog een complete set liggen en stuurt vandaag de foto's en hoor ik de prijs. Welicht zit Kevin ook op dit forumĀ  šŸ˜‰ mocht ik er met Kevin niet uitkomen hou ik me graag aanbevolen. Bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...