Ga naar inhoud

Kuipdelen voor een '98 VFR800 FI gezocht


Pannenkoek
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedemiddag iedereen, afgelopen december ben ik helaas tijdens mijn dagelijkse ritje naar werk onderuit gegaan. Zelf ben ik er gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen (slechts wat ego-schade), mijn geliefde VFR had hier echter wat meer moeite mee.

 

Ik ben voornemens om nog wel een tijdje door te rijden op deze motor, en ben op zoek naar wat kuipdelen. Een bezoek aan de lokale schadehersteller leerde mij al snel dat spuiten van kuipdelen nog wel interessant is, maar dat met herstel (plakken etc) de kosten behoorlijk op gaan lopen. Ik kreeg aangeraden om op zoek te gaan naar kuipdelen met minder schade.

 

Dus, nu ben ik op zoek naar kuipdelen in een willekeurige kleur (voorkeur voor zwart). En dan voornamelijk naar een topkuip en het voorste spatbord, aangezien deze de meeste schade hebben. Is er iemand die nog iets heeft liggen? Alvast voor bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig zelf weinig schade opgelopen, succes met het herstellen van de VFR.:thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met de zoektocht.

Ik heb zelf ook erg lang moeten zoeken naar een knappe topkuip

 

Ik heb enkel een achterkuip en 1 van de zijkanten liggen in het rood mocht dat nodig zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Is het nog gelukt met een topkuip te vinden? Ik had ene gekocht via mp maar ben ondertussen een betere tegengekomen. De mindere variant heb ik dus nog liggen maar deze heeft wel schade... Als je wil kan ik er morgen even wat foto's van maken

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...