Ga naar inhoud

Gipro G2 versnellingsindicator GPXT+Ho1 VFR 800 1998


Alexsander
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedenavond VFR liefhebbers .

 

Is er iemand die deze set op zijn VFR 800  1998  heeft gemonteerd . (  Gipro G2 versnellingsindicator  GPXT + H01 )

Ik ben benieuwd  naar jullie ervaring met deze set op de VFR 800   1998.

 

 

Mvg Alexsander

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn links en rechts wel wat van dit soort systemen voorbijgekomen maar blijkbaar heeft niemand ervaring met deze.. :closedeyes:

 

heb je ook de zoekfunctie al gebruikt om oudere topics te zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet precies hetzelfde, maar ik heb op mijn 2003 vtec (dus nog zonder diagnosestekker aansluiting) ook een gipro H2, GPX-H01 en GPXRT-RD.

 

Dat vroeg om een draadafsplitsing voor het toerental, maar eenmaal aangesloten werkt het echt 100% perfect. Erg blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde set heb ik, maar dan op een 800fi uit 2001. Prima ding, heel tevreden mee.

Installatie was te doen, maar zeker niet plug&play. Het inlezen/inleren is wel een makkie.

De aansluiting van de speedsensor zit op een k#@ plek. Het kabeltje naar de ECU was veel te kort, omdat die bij een 800fi helemaal achterin zit. Dus kabel verlengen, solderen en zo.

Het displaytje heb ik gemonteerd in een 3D geprint houdertje.

 

image.jpeg.f6b9dfd9d906fc55818771ffccef42f8.jpeg

aangepast door Case
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info 😀

Ziet er strak uit in dat steuntje 👍

Binnenkort  een setje bestellen en monteren .

ECU kabel op de  yello / Grey  van de ECU stekker  volgens schema.

Zit die in de grijze  stekker op de ECU ??

 

Mvg Alexsander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, stekker zit op de ECU. Daar kun je het makkelijkste de boel open peuteren om de juiste kleuren te vinden en de kabeltjes te monteren. En weer dicht te tapen na gedane arbeid. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je bij de 800Fi de zwarte stekker hebben. Hiernaast doorlussen op de 3 polige honda stekker in de buurt van de clutch slave cilinder.Screenshot_20230306_230521_Photos.thumb.jpg.55c1a7f11a38e788a998ae9fbb00e7d7.jpg

Screenshot_20230306_230611_Photos.jpg

aangepast door Cyberob
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 5-3-2023 om 16:18, teake zei:

Niet precies hetzelfde, maar ik heb op mijn 2003 vtec (dus nog zonder diagnosestekker aansluiting) ook een gipro H2, GPX-H01 en GPXRT-RD

waar heb je die weg? lijkt me ook wel wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...