Veefer Posted March 1, 2023 Share Posted March 1, 2023 (edited) De sleuteldag- en ontmoetingsdag in Delft gaat wederom op herhaling! Datum: 11 maart a.s. . vanaf 10.00 staat de koffie, broodjes en hamburgers etc klaar. Max. 17.00 uur gaat de deur weer dicht Er is bijna géén gereedschap en géén brug. Natuurlijk is er wel een setje steek en ringsleutels, hamers, schroevendraaiers en dat soort zaken, maar geen specifiek gereedschap en ook maar voor 1 of 2 personen. Perslucht aanwezig, ook banden oppomp nippel met manometer en een pneumatische slagmoersleutel. Er zijn er op ongeveer 2 km grotere motorzaken (Groenewold (Suzuki), Overkamp (Hondadealer)) voor eventuele onderdelen. Wat verder weg zit HN motoren. Wel aanwezig: heel veel ruimte, kennis, gezelligheid, koffie, hamburgers etc. INGANG aan achterzijde, rechts of links om het pand heenrijden. Toch wat regeltjes (helaas): - Om de vloer niet te beschadigen, wil ik wel vragen om onder de jiffy of gewone standaard een plaatje karton te doen. Ik zal zorgen voor voldoende stukken. - Daarnaast wil ik verzoeken om bij olie gerelateerde werkzaamheden ALTIJD een groot stuk karton onder de motor of de werkplek te gebruiken. Deze zijn ook in voldoende mate beschikbaar. Opvang en afvoer van olie het liefst zelf verzorgen. De rest kan in de afvalcontainer. - Géén draaiende motoren binnen, alleen bij binnenkomst of vertrek. Het is namelijk niet zo hoog (4 meter), dus de uitlaatgassen blijven dan te lang hangen. Dit kan buiten overdekt. Zelfs als het regent sta je droog.Synchroniseren etc dus BUITEN - Motoren waar niet aan gesleuteld, gewerkt of gepoetst wordt, zoveel mogelijk buiten parkeren, om binnen voldoende ruimte over te houden. Het pand: Adres: Rijnweg 10, 2627BK DELFT Tel: 06-53269589 Routebeschrijving: op de A13 afslag Delft-Zuid. Daarna richting Schipluiden/Naaldwijk volgen. Afslag wijk 27 (industrieterrein) Schie-oevers nemen. Bij het verkeerslicht rechtsaf (Schieweg). Deze weg ± 700 m volgen tot de Praxis en Zwatra, zwaartransport. Op dat punt linksaf de Rijnweg inrijden. Aan het eind van de weg staat het pand. Rechts om het gebouw naar achteren rijden. Streetview Google Toevoeging van de webshopbeheerders: Wij hebben kunnen regelen dat er een stand komt van de S100 shop op de sleuteldag in Delft op 11 maart! Wij als club/forumleden mogen deze dag gratis alle producten proberen, zodat je zelf ervaringen kan opdoen met de vele producten voor zowel je motor als je kleding en toebehoren. Er zullen deze dag ook een aantal artikelen uitgelicht gaan worden om zo meer bekendheid mee te krijgen. Bovendien zullen er speciale coupons aanwezig zijn om tegen gereduceerde prijzen producten te kunnen kopen. Edited March 6 by crossrunner Topic losgemaakt 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firefly Posted March 1, 2023 Share Posted March 1, 2023 Top Wim, ik zie er weer naar uit. Altijd gezellig. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrovski Posted March 1, 2023 Share Posted March 1, 2023 Oke Wim, ik ben er ook om weer te helpen met de lunch (broodjes etc etc) 🤣 altijd leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veefer Posted March 2, 2023 Author Share Posted March 2, 2023 Top Peter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firefly Posted March 2, 2023 Share Posted March 2, 2023 Hij bedoelt dat hij ze komt opeten, maar daar kom ik ook voor..... 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted March 2, 2023 Share Posted March 2, 2023 Ik ben er ook weer bij zoals het er naar uit ziet. Heel misschien neem ik wel wat te sleutelen mee want er is een pinnetje van de voeding van de Garmin afgebroken. Even kijken of ik een nieuwe koop of deze probeer te fixen met een bolletje soldeertin want dat stomme ding is best prijzig. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis-Vtec Posted March 3, 2023 Share Posted March 3, 2023 Gezellig wij zullen er zijn . Hetzij met de motor of anders met de auto want we hebben niks te sleutelen. Dan zowiezo voor de gezelligheid en eventueel met het restant van de webshop. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubman Posted March 3, 2023 Share Posted March 3, 2023 Wat Leuk, Ik kom ook wel even aanwaaien. Heb niets zelf te sleutelen maar het is wel leuk om eens wat VFR genoten te ontmoeten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudger86 Posted March 3, 2023 Share Posted March 3, 2023 (edited) Hallo allemaal, Hierbij nodig ik jullie uit voor de VFR Sleuteldag. Datum: Zaterdag 11 maart Sleuteldag Delft Locatie: Rijnweg 10, 2627 BK Delft Tijd: 10:00 - 17:00 Ruimte? Check. Koffie? Check. Hamburgers? Check. Gereedschap? Daar moet je zelf voor zorgen. Er is wel een klein beetje gereedschap maar daarmee gaan we niet alle klussen klaren. Om uiterlijk 17.00 uur is het gereedschap weer opgeruimd, de hal schoongemaakt en zijn de motoren gestart om huiswaarts te keren. Met vriendelijk groet, Rudger Eilers Evenementen coördinator VFROC Edited March 3, 2023 by crossrunner Topics samengevoegd anders zijn er 2 dezelfde topics Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madfred999 Posted March 4, 2023 Share Posted March 4, 2023 Ik ga het waarschijnlijk niet redden deze keer. Jammer maar het is niet anders. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrovski Posted March 4, 2023 Share Posted March 4, 2023 Op 3-3-2023 om 06:54, Dennis-Vtec zei: met de auto want we hebben niks te sleutelen. Dan zowiezo voor de gezelligheid en eventueel met het restant van de webshop. Ik kom ook met de auto, 3 kisten met webshop spul bij me 😎 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis-Vtec Posted March 4, 2023 Share Posted March 4, 2023 1 uur geleden, Petrovski zei: Ik kom ook met de auto, 3 kisten met webshop spul bij me 😎 🤔😊 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazz Posted March 6, 2023 Share Posted March 6, 2023 openingspost aangepast in verband met aankondiging van de webshopbeheerders: 5 uren geleden, Dennis-Vtec zei: Wij als nieuwe webshopbeheerders willen nieuw leven in de Webshop als mede nieuwe items toevoegen, speciaal voor onze VFROC leden als mede ook de Forumleden. Op de motorbeurs hebben wij connecties kunnen leggen met de S100 shop, wel bekend van zijn vele schoonmaak/ onderhoudsproducten. Wij hebben kunnen regelen dat er een stand komt op de sleuteldag in Delft op 11 maart. Wij als club/Forumleden mogen deze dag gratis alle producten proberen, ook zullen er speciale coupons aanwezig zijn om tegen gereduceerde prijzen produkten te kunnen kopen. Zo kun je zelf ervaringen opdoen met de vele producten voor zowel je motor als je kleding en toebehoren. Er zullen deze dag ook een aantal artikelen uitgelicht gaan worden om er zo meer bekendheid mee te krijgen. Nadien willen we ook gaan kijken of we de artikelen kunnen toevoegen aan de webshop zodat je ook buiten de sleuteldagen je voorraad op peil kunt houden en daar wil S100 ook speciaal voor ons gereduceerde prijzen voor maken. Dus kom gezellig naar de sleuteldag van 10.00 uur t/m 17.00 uur en maak kennis met de S100 lijn en maak tevens mooi je motor schoon. Webshopbeheerders Dennis & Nancy 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veefer Posted March 7, 2023 Author Share Posted March 7, 2023 Goedemorgen iedereen, Als je de berichten in de pers goed volgt, heb je kunnen lezen dat er in Den Haag een aantal demonstraties gaan plaatsvinden. Farmers Defence, Extiction Rebellion etc. Ik hoop dat de snelwegen rondom Den Haag enzo vrijgehouden worden, maar dan weten jullie dat het misschien druk kan worden. Vervelend dat dat nu weer op een dag plaatsvind die we al heel lang van te voren moeten plannen..... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 Trekkers mogen Den Haag niet in zaterdag en de Utrechtsebaan / A12 moet vrij blijven. VFRikus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts