Smuiger Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 Ja dus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 Dat was bij de demonstratie van 28 januari ook het plan, dus ik zou er niet teveel op rekenen. Lijkt me verstandig om de A4/13 te nemen als je vanaf het Noorden komt. Of lekker door de polder natuurlijk. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoelH Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 Op 2-3-2023 om 18:05, Ray zei: Ik ben er ook weer bij zoals het er naar uit ziet. Heel misschien neem ik wel wat te sleutelen mee want er is een pinnetje van de voeding van de Garmin afgebroken. Even kijken of ik een nieuwe koop of deze probeer te fixen met een bolletje soldeertin want dat stomme ding is best prijzig. Ik heb dat ook een keer gehad, maar kreeg bij de winkel een nieuwe (was anderhalf jaar na aanschaf ofzo) Mogelijk wel afhankelijk waar je hem hebt gekocht die van mij kwam destijds bij waypoint vandaan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 Ik moet me helaas toch afmelden tenzij mijn kettingwiel voor de T7 nog op tijd binnen is. Volgens mij heb ik een lekke keerring want hij begin steeds meer in te vallen in de bochten maar met die regen en de beschermhoezen niet goed te zien. Nog een paar dingen gezien die ik aan moet pakken (remblokken en schijven voor) wat me toch iets teveel werk is om op de sleuteldag te doen (mede door de USD vork) en dan heb ik het nog niet over of ik de onderdelen op tijd binnen kan hebben (kreeg net de melding dat mijn zadel voor de T7 klaar ligt bij het afhaalpunt, dat heeft 7 weken en 2 koeriersdiensten geduurd ) Ook lekkage ontdekt bij de kabeldoorvoer van de stator. Slechte timing, heb ik 2 motoren om aan 1 te kunnen sleutelen krijgt de 2e problemen voor het noodzakelijk onderdeel voor de ene binnen is en met doorrijden op de T7 verniel ik de ketting en ik wil die set vervangen voor mijn vakantie dus moet nog even wat rekken. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 2 uren geleden, RoelH zei: Ik heb dat ook een keer gehad, maar kreeg bij de winkel een nieuwe (was anderhalf jaar na aanschaf ofzo) Mogelijk wel afhankelijk waar je hem hebt gekocht die van mij kwam destijds bij waypoint vandaan. Die van mij is al enkele jaren oud (dacht eind 2019 begin 2020) en zo'n 60k aan kilometers in weer en wind. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariesblade Posted March 8, 2023 Share Posted March 8, 2023 Ik ga mn best doen om toch even langs te komen. Ik moet die dag wel naar zwolle om de motor af te zetten Als er iemand aanwezig is die of een VFR800F (8e generatie dus) in bezit heeft, of heeft gehad wil ik heeeel graag een lekker babbeltje doen Hopelijk tot zaterdag! PS ik heb niks te klussen want dat ga juist laten doen 😏 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrovski Posted March 9, 2023 Share Posted March 9, 2023 19 uren geleden, ariesblade zei: Als er iemand aanwezig is die of een VFR800F (8e generatie dus) in bezit heeft, of heeft gehad wil ik heeeel graag een lekker babbeltje doen Als het maar niet over sleutelen gaat want dat doet deze jongen niet 🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted March 9, 2023 Share Posted March 9, 2023 Op 7-3-2023 om 15:50, VFRikus zei: Trekkers mogen Den Haag niet in zaterdag en de Utrechtsebaan / A12 moet vrij blijven. VFRikus Intussen ook uit betrouwbare bron vernomen dat er een bataljon van het leger paraat staat om indien nodig trekkers te blokkeren.😎 VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firefly Posted March 9, 2023 Share Posted March 9, 2023 Dan kan er dus niémand meer door..... Nou ja, motoren waarschijnlijk wel 👼 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted March 9, 2023 Share Posted March 9, 2023 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted March 9, 2023 Share Posted March 9, 2023 Beetje over kill. Ik begreep dat ze daar vrij lompe Scania's ter beschikking hebben. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firefly Posted March 9, 2023 Share Posted March 9, 2023 Ik weet niet of die de weg op mogen, ze zijn namelijk te hoog. Iets met de eisen niet duidelijk genoeg begrepen (van beide kanten)..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted March 9, 2023 Share Posted March 9, 2023 Misschien dat ik toch wel kom en de boel volgend weekend vervang. Heb nog geen vorkolie en die ga ik ook niet binnen krijgen voor zaterdag, heb ook geen zin 2 keer alles uit elkaar te moeten halen. Afgelopen dagen gedroeg de motor zich variabel wat de verdenking meer richting de olie zelf zit die ik eigenlijk al veel eerder had moeten wisselen. Ik neem de voedingskabel voor de XT wel mee en dan zie ik wel of ik die dan maar ga wisselen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted March 10, 2023 Share Posted March 10, 2023 (edited) Ik overwoog om op de trekker te komen; maar dat lijkt geen goed plan Hoe dan ook.....tot morgen. Ik kom ook even buurten.... Edited March 10, 2023 by Eric 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulus VFR Posted March 10, 2023 Share Posted March 10, 2023 Beetje laatste moment, maar is deze sleuteldag alleen voor vfroc leden of ook toegangkelijk tot forum leden? Lijkt mij gezellig om een keer langs te komen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts