Ga naar inhoud

Uitnodiging VFR Sleuteldag 11 Maart 2023 te Delft


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

EDIT voor mijn plannen:

 

Kan pas rond 16:00 mn motor afleveren voor onderhoud, dus ik kan makkelijk even langs komen :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Paulus VFR zei:

Beetje laatste moment, maar is deze sleuteldag alleen voor vfroc leden of ook toegangkelijk tot forum leden? Lijkt mij gezellig om een keer langs te komen.

Het is voor iedereen, je bent dus welkom.

Is begonnen als forumactiviteit, daarna heeft de club het ook geadopteerd 😉

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Veefer zei:

Het is voor iedereen, je bent dus welkom.

Is begonnen als forumactiviteit, daarna heeft de club het ook geadopteerd 😉

Top! Tot morgen 😃

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sleuteldagen zijn vooral voor forumleden om op die manier ook kennis te kunnen maken met de club.

Daarom staat het topic ook hier. Club specifieke bijeenkomsten staan in een apart leden deel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft nog steeds een misschien, net op het werk vertrokken met flinke regen en thuis gekomen in de sneeuw met de hele weg windkracht 7 of 8. Weet het niet precies maar het was in ieder geval bijna 45gr op een rechte weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had graag langsgekomen voor de S100 stand maar het werk gaat voor helaas.. iedereen veel plezier en maak een paar leuke plaatjes voor de thuisblijvers! 

 

(en een leuke promofoto voor op Facebook ;) misschien trekt dat nog wat extra geïnteresseerden naar Delft)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is van mij uit ook nog even aankijken wat de ochtend doet.

Er ligt opeens een best pak sneeuw/ijs en blijf liever met het rubber aan de onderkant ipv risico te nemen het dorp uit te komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er dit keer niet meteen om 10 uur maar ik ga even op m'n gemak ontbijten en dan kom ik die kant op.
Hier schijnt de zon nu en ondanks de berichten vanuit het noordelijke deel van het land (voor mij is er maar weinig zuidelijker en oost en west is meteen buitenland) denk ik dat de snelwegen prima te doen zijn.
Nog geen nieuws gezien dus dat zo nog even doen i.v.m. de boerenprotesten maar ik denk dat dat op een motor wel meevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet nog even de kofferbeugel monteren. dan kan ik als t goed is langs komen :) tussen 12-13

Link naar reactie
Delen op andere sites

En er zijn net exact nu wat familieperikelen die voorrang moeten hebben :(

Ik hoop dat ik rond een uur of twee nog even langs kan komen, maar dan zonder motor.

 

En zoals het met dit soort onverwachte (familiegebeurtenissen) wel vaker is loopt het anders dan gedacht...

Het wordt op een andere manier opgelost, en mijn hulp is niet meer nodig

Ik kom zo (met de motor) richting sleuteldag 🎉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een gezellige sleuteldag alhoewel er weinig gesleuteld behalve door Ray.

Het was voor ons in ieder geval geslaagd met medewerking/samenwerking van de S100 shop. Word vervolgd.

 

vfrgroet  Dennis en Nancy 

webshopbeheer

7353DD27-FF21-403D-A309-4E50D0DE8988.jpeg

B54ECD51-F2F6-456D-B669-FCD05551CDE0.jpeg

27F3F91D-B4E5-4B72-89FA-1B58D774BE6B.jpeg

C51AB056-7FD2-41C2-A952-C7CFDD180DA9.jpeg

745CDC4D-C6BF-47C1-A6BA-4DCBEE31523E.jpeg

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omkoperij van s100 was niet nodig voor mij. Ik was al klant! Haha wel erg leuk om die stand er bij te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas moest ik bierdrinken in de oude contactpuntenfabriek van MZ met ratbikevrienden, dus deze keer geen sleuteldagbezoek voor mij. ;) 

aangepast door voodoo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2023 om 08:55, Paulus VFR zei:

alleen voor vfroc leden of ook toegangkelijk tot forum leden?

Nou @Paulus VFR dat is natuurlijk ook voor de forumleden maar ... ik heb je de hand geschud volgens mij, dus daar was je snel achter hè. :357:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...