Ga naar inhoud

Uitnodiging VFR Sleuteldag 11 Maart 2023 te Delft


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Zijn er nog foto's gemaakt?

Sleuteldag Delft 11-03-2023, heel graag!

Ze mogen evt naar pr@vfroc.nl of hier rechtstreeks in de Galerij bij 2023 / sleuteldag Delft

 

Thanks Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook foto's geplaatst @Ray maar er zijn er wellicht veeel meer :photoqj9:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hoi,

op de laatste sleuteldag in Delft was de firma S100 uitgenodigd door Nancy en Dennis en ze stonden er ook met een mooie stand. Bij iedere aankoop mocht je een kaart invullen waarmee je 3x het blad Motoplus zou krijgen.

Ik kreeg een opmerking van een lid dat dit nog steeds niet ontvangen is, bij navraag bij de redactie van Motoplus kreeg ik het antwoord dat dit wel wat langer kan duren maar ook vroegen ze mij melding te maken van wie er nog geen blad had ontvangen zodat ze het kunnen nakijken.

Wie o wie zit er thuis nog te wachten op de Motoplus en hebben wel een aankoop gedaan en dus ook een kaart ingevuld?

Laat het weten ....

pr@vfroc.nl

 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje. Was ik helemaal vergeten.

Bericht aan jou verzonden ( pr@vfroc.nl ) met als onderwerp: S100 actie 3 x Motoplus.

Verder heb ik in mijn e-mailbericht aan jou ook mijn naam en adresgegevens vemeld, opdat ze dat bij Motoplus wellicht eenvoudiger kunnen controleren. Ik had dat tenslotte ook op dat kaartje zo ingevuld.

Bedankt voor het er achteraan gaan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...