Ga naar inhoud

Nieuws van de webshopbeheerders


Dennis-Vtec
 Delen

Aanbevolen berichten

Wij als nieuwe webshopbeheerders willen nieuw leven in de Webshop als mede nieuwe items toevoegen, speciaal voor onze VFROC leden als mede ook de Forumleden.

Op de motorbeurs hebben wij connecties kunnen leggen met de S100 shop. Wel bekend van zijn vele schoonmaak/ onderhoudsprodcten.

Wij hebben kunnen regelen dat er een stand komt op de sleuteldag in Delft op 11 maart. Wij als club/Forumleden mogen deze dag gratis alle producten proberen, ook zullen er speciale coupons aanwezig zijn om tegen gereduceerde prijzen producten te kunnen kopen.

Zo kun je zelf ervaringen opdoen met de vele producten voor zowel je motor als je kleding en toebehoren.

Er zullen deze dag ook een aantal artikelen uitgelicht gaan worden om zo meer bekendheid mee te krijgen.

Nadien willen we ook gaan kijken of we de artikelen kunnen toevoegen aan de webshop zodat je ook buiten de sleuteldagen je voorraad op pijl kunt houden. En daar wil S100 ook speciaal voor ons gereduceerde prijzen voor maken.

Dus kom gezellig naar de sleuteldag en maak kennis met de S100 lijn en maak tevens mooi je motor schoon.

 

Webshopbeheerders

Dennis & Nancy

 

 

 

 B3696521-D38A-4C58-92C4-700A66976D5B.thumb.jpeg.4dc2fc5d22489fa792afcc57ad58fc03.jpeg

  • Like 1
  • Thanks 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zaterdag een uitvaart, dus kan helaas niet aanwezig zijn.

Iedereen veel plezier gewenst 👍

  • Sad 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps, die tekstkleur naar wit is ook niet handig hoor, nou kan ik het alleen lezen door alles te selecteren.

Mijn achtergrond is wit hier 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...