ariesblade Posted March 11 Share Posted March 11 ik voel me verleid om toch een nieuwere VFR te hebben. Niet alleen wat nieuwers, maar ook ABS, op zoek naar een met lage km-stand, netjes onderhouden en liefst compleet met honda koffers. Kleur: alles behalve zwart, Rood wit of grijs dus. Ach kan wel dromen voor een RWB maar die kans is wel heel erg klein. Heb een nette, complete, en goed onderhouden VFR800Fi eventueel ter inruil (mocht dat van toepassing zijn) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted March 11 Share Posted March 11 1 uur terug, ariesblade zei: Kleur: alles behalve zwart, Rood wit of grijs dus. Als dat een excuus is om er toch geen te gaan kopen dan had je het topic ook achterwege kunnen laten want volgens mij zijn dat de enige kleuren waarin dit model geleverd is Link to comment Share on other sites More sharing options...
crossrunner Posted March 11 Share Posted March 11 @Ray volgens mij bedoeld hij dat hij geen zwarte wil maar een rode witte of grijze. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klein Posted March 12 Share Posted March 12 (edited) Verkeerd gekeken DEZE dus bij de buren Edited March 12 by klein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted March 12 Share Posted March 12 @klein, VFR800F, geen VTEC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klein Posted March 12 Share Posted March 12 (edited) @Ray had even de titel niet gelezen zal het aanpassen 👍 En RWB zal deze wel zijn ? Edited March 12 by klein 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariesblade Posted March 12 Author Share Posted March 12 😂 ach lezen is ook lastig he heren? scheelt weer dat ik geen lees bril nodig heb (nog) 😏 klopt @klein over de RWB. Die kleurenstelling werdt volgens mij alleen in Japan geleverd. Chique wel. heb me op de beurs nog laten oriënteren voor wrappen, want vindt het zelf jammer dat deze niet in blauw geleverd is. Kosten: 12-1600 euro… 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts