Jump to content

VFR crossrunner begrenst?

VFRené
 Share

Recommended Posts

16 uren geleden, VFRikus zei:

Misschien een wat vreemde vraag, maar ik stel hem toch.

Na bijna vijftien jaar op mijn VFR800FI wil ik een jongere motor aanschaffen en mijn gedachten gaan uit naar een Crossrunner.

Nu heb ik nog nooit op deze motor gereden en ik vraag me af of er iemand in noord oost Nederland is die in het bezit is van een Crossrunner van net laatste type, ik meen vanaf 2015 waar ik een keer een uitgebreide proefrit op mag maken.

Vanwege de totaal andere rijhouding lijkt mij een blokje om bij een motorzaak in de buurt niet voldoende en daar komt ook vaak bij dat ze niet eerder een motor uit de showroom halen als de koop al bijna rond is.

Bij mij is de keuze voor het model nog niet eens zeker, vandaar dat ik graag een uurtje zou willen rijden.

VFRikus

Onze ervaring is heel anders. Wij hebben zowel een Crosstourer als een crossrunner de hele dag mee mogen nemen bij een toertocht van onze lokale club. We waren weg van 09:30 tot 16:00. ,dat kan ik geen ‘blokje om’ noemen. Ik denk wel dat het scheelt als de motorzaak jou kent…..

Ik zal ze eens bellen, als ik dit zo hoor lukt het misschien wel.

Motorzaak zit een eindje uit de buurt en ik ben daar niet bekend, dat kan een dingetje zijn, maar ik zie wel.

VFRikus

• Like 1

21 uren geleden, VFRikus zei:

Desalnietteplus bedankt voor het aanbod!

Zou wel een mooi dagje uit zijn!

Ik houd het in gedachten.
VFRikus

Uit ervaring kan ik zeggen dat het best leuk rijden is daar 😇. Zeker als je er een uurtje of wat de tijd voor neemt kun je alle kanten op en heb je een idee van hoe de motor voelt in- en rond de stad, bochtige weggetjes langs de duinen en het vlottere werk op snelwegen. 

Benieuwd naar waar je keuze op gaat vallen VFRikus! 

De 1e serie van de Crossrunner heb ik gereden toen ie net uit was; Molenaar stond erop omdat ik een VFR had.

Wat een ongelofelijke saaie VFR. Inderdaad begrensd, nooit enig WOW moment....

Op 10-2-2024 om 19:24, VFRikus zei:

Ik zal ze eens bellen, als ik dit zo hoor lukt het misschien wel.

Motorzaak zit een eindje uit de buurt en ik ben daar niet bekend, dat kan een dingetje zijn, maar ik zie wel.

VFRikus

Succes

• Like 1

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...