Cyberob Posted September 1, 2023 Share Posted September 1, 2023 (edited) Was dit bij stationair draaiende motor? Wanneer je de stator doormeet doe je dat met minimaal 5000 rpm. Edited September 1, 2023 by Cyberob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted September 1, 2023 Share Posted September 1, 2023 2 uren geleden, PatjeVFR zei: Hallo Bazz, Een powercommander heb ik niet. Vandaag even tijd gehad om de stator terug in elkaar te zetten. De accu in rust gemeten en die was 12,7 V. Dan gemeten met contact op en was 12,5 V. En met draaiende motor 14.2 V. Dat zijn volgens mij goede waardes. Heb ook geprobeerd de stator zelf te meten maar weet niet of ik het goed gedaan heb. 1 pin in de stekker en de andere tegen een bout van het frame. En de multimeter op wisselspanning gezet. Wisselspanning meten tussen de gele draden van de stator, met losgekoppelde stekker Maar dat is nu eigenlijk overbodig want de accu wordt geladen met 14,2 volt en dat is een prima waarde Stator en SR zijn dus goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjeVFR Posted September 11, 2023 Author Share Posted September 11, 2023 Hallo allemaal, vandaag de V-Tec terug in elkaar gezet en proef gereden, zit nu op 150 Km over putten, bulten en zo veel mogelijke oneffenheden mee te nemen zonder uitval. Over kinderkoppen tegen 70 km/h gereden geen probleem, een weg gepakt dat die zeker uitviel, meermaals mee gemaakt, vandaag zonder problemen. Hoop dat het opgelost is, ik hou jullie verder op de hoogte. M.v.g. Patrick 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts