Ga naar inhoud

VFR 800 aangeschaft


D3NNIS
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag de VFR bezorgd!

 

wat een fijne machine is het, nu nog een aantal dingen toevoegen/aanpassen.

ik merk wel dag de knipperlichtschakelaar niet helemaal lekker werkt is dit een bekend iets?

 

To do:

 

- navigatie monteren

- ander windscherm (smoke)

- afdekplaatjes handvatten zoeken

- smoke achterlicht (iemand tips?)

- smoke knipperlichten  (iemand tips?)

 

 

IMG_1742.jpeg

aangepast door D3NNIS
Foto toegevoegd
  • Like 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat de originele connectors van je VFR niet passend zijn als je een ouder model hebt. Whitelights geeft aan dat hun achterlicht geschikt is voor de modellen van 2006 en jonger.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Arno71 klopt maar geloof hij heeft een ouder model 

aangepast door klein
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, klein said:

Achterlicht

 

Knipperlicht of van Ali (heb ik ze ook vandaan voor mijn 800)

 

Ruit
 

Ali knippers hebben identieke glaasjes, ik adviseer je wel om voor de vtec 2e hands knippers te kopen en de glaasjes om te zetten of je huidige te gebruiken. Het plastic is te goedkoop en wiebelig, persoonlijke ervaring. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt zeker geen 2005 VTEC, dan had je grijze velgen gehad, andere stickers en niet deze kleur roid maar Candy apple red.

Je had het over een lichtschakelaar en dat betekent dat je een 2002 hebt want dat was het enige jaar dat de VTEC dit had, vanaf '03 was het motor aan licht aan.

Veelgebruikte vorm van misleiding om datum eerste afgifte van het kenteken als bouwjaar te benoemen (zelfs door dealers).

Via de RDW kan je kijken of dit komt door import of omdat het een zogenaamde showroom dochter was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Ray zei:

Jij hebt zeker geen 2005 VTEC, dan had je grijze velgen gehad, andere stickers en niet deze kleur roid maar Candy apple red.

Je had het over een lichtschakelaar en dat betekent dat je een 2002 hebt want dat was het enige jaar dat de VTEC dit had, vanaf '03 was het motor aan licht aan.

Veelgebruikte vorm van misleiding om datum eerste afgifte van het kenteken als bouwjaar te benoemen (zelfs door dealers).

Via de RDW kan je kijken of dit komt door import of omdat het een zogenaamde showroom dochter was.

Hoe kan dat dan want op rdw staat toch echt bij bouwjaar 2005?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het zadel eraf haalt zit er op het frame en sticker met modelnr en kleurcode. Wat staat daar?

 

Ik heb ook een 2002 model dat in 2003 op kenteken is gezet, volgens rdw is bouwjaar ook 2003.

aangepast door DaniëlU
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...