Ga naar inhoud

Knipperlichtschakelaar


D3NNIS
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste VFRsss

 

mijn knipperlichtschakelaar van de VTEC werkt niet altijd naar behoren. Reageert soms traag dat pas na paar seconde de lampen knipperen? Iemand idee wat ik hier aan kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakelaar uit elkaar halen en goed schoonmaken. Er is ergens een topic over, volgens mij moet je zoeken op "bevroren knipperlicht".

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je was mij net voor @Ray 👍

 

Hier een filmpje

 

aangepast door klein
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Ray zei:

Schakelaar uit elkaar halen en goed schoonmaken. Er is ergens een topic over, volgens mij moet je zoeken op "bevroren knipperlicht".

Ok en kan ik dit ook doen bij de schakelaar van de verlichting want die werkt ook niet helemaal als kan die een beetje aanraak dan gaan de lampen aan/uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan, bij het knipperlicht verwacht ik vooral vuil en opgedroogd vet en bij het licht eerder corrosie op de contactpunten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Niet ongewoon. Heeft met de leeftijd en/of gebruik te maken. Schakelaars zijn even oud en hebben hetzelfde meegemaakt. Na goed schoonmaken en smeren ben je weer 15 jaar van de problemen af. Is wel een secuur werkje trouwens. Kleine onderdeeltjes, kogeltjes en veertjes.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, D3NNIS said:

Is dit een bekend probleem dan? Ik heb het bij de knipperlichten en bij het gewone licht van de motor

Ja, gebeurt heel veel.
Ik kom dit meerdere malen per maand tegen bij klantmotoren. En toevallig nu ook bij mijn eigen motor.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...