Ga naar inhoud

Geen Sleuteldag Gasselternijveen


Petrovski
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste VFRienden en VFRiendinnen,

 

Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat de Noordelijke Sleuteldag (welke gepland stond voor 22 april 2023), na vele jaren zal eindigen. De 2022 editie was de laatste van een lange reeks.

Helaas is het aantal sleutelaars de afgelopen jaren sterk afgenomen en dit is voor de gastheer Rikus reden om de Sleuteldag in Gasselternijveen niet langer te willen continueren. Zoals hij zo treffend aan gaf, was er vorig jaar nog maar één iemand die iets te sleutelen had en dat vind Rikus echt te weinig. Dan lijkt het meer op een ontmoetingsdag en dat is niet wat hij bedoelde met zijn Sleuteldag. Hoe gezellig ook.

Ik wil namens vele VFR’s en hun berijders Rikus hartelijk bedanken voor zijn Gasselternijveense gastvrijheid de afgelopen jaren. Ik weet zeker dat er vele VFR’s zijn die nu nog rondrijden dankzij zijn inzet en zorg en dat er berijders zijn die zelf sleutelen aan hun VFR’s dankzij Rikus.

 

Ten laatste vraagt u zich misschien af waarom ik het onderwerp hier op het forum (nogmaals) met u deel, terwijl alle leden ook een e-mailbericht ontvangen hebben. De reden daarvoor is dat mensen Rikus misschien willen danken voor zijn inzet en dat zou hieronder prachtig kunnen.

 

Met VFRiendelijke groet,

Robert-Jan de Ridder, Voorzitter

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petrovski,

 

Dankjewel voor het delen van dit bericht in dit openbare deel van het forum. (Ik had het alleen in het ledendeel geplaatst).

 

Ik dacht dat het enkel een leden-activiteit was, maar het bleek een forumleden-activiteit te zijn. Maakt de boodschap helaas niet minder spijtig.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rikus ik begrijp het helemaal dank voor je gastvrijheid en wie weet zien we elkaar ergens anders een keer weer :k

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap je besluit Rikus. Laatste paar keer niet meer geweest omdat ik ook niet veel meer te sleutelen had. Was altijd een gezellige en goed georganiseerde dag op een perfecte lokatie en zover ik me herinner altijd heerlijk weer & hamburgers. Bedankt daarvoor, en uiteraard ook Theo..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@VFRikus met veel plezier denk ik terug aan de succesvolle sleuteldagen in jouw garage. Strak geregeld met alle gereedschap en vloeistoffen voorhanden en veel vette handen. Van het sleutelen en van de hamburgers van Theo. Door omstandigheden heeft @vroembert het een paar keer (?) van je overgenomen en hebben we de tuin van vroembert op z'n kop gezet. Ook gedenkwaardig, maar was toch meer behelpen dan bij jou in Gasselternijveen.

 

Ooit was ik naïef - en soms nog - en dacht dat een paar goedkope rem-/koppelingshendels wel leuk was om te monteren. Bleek die remhendel een paar mm af te wijken waardoor de voorrem aanliep. Heb je als een soort van tandarts die hendel met een dremel minitieus aangepast. Werkte feilloos (maar ik heb hem wel weggegooid omdat het vertrouwen in dat ding weg was).

 

Toen kwam corona; en daarna is de belangstelling om  tijdens zo'n dag te sleutelen aanzienlijk teruggelopen. Moeilijk om er de vinger op te leggen hoe dat komt. 

 

Hoe dan ook: heel erg veel dank aan jou en Theo voor al die keren dat we welkom bij jullie waren en van alle faciliteiten gebruik mochten maken. Dat je je kennis met ons deelde en hebt geholpen waar je kon. Veel dank daarvoor!

 

  

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rikus bedankt. Ik heb jarenlang alle dagen bezocht, maar de laatste editie moest ik helaas elders zijn. 
 

Ik vond het altijd een hoogtepunt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...