Ga naar inhoud

Rechter zijkuipdeel gezocht


priemer
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Afgelopen juli ben in gevallen met mijn vfr800 (had net het rijbewijs en de motor 😶). Ik heb nu wat meer gereden waardoor ik het vertrouwen heb om hem weer op te gaan bouwen. Hij is nu grijs maar wordt geel (Y124P) en daarvoor ben ik nog op zoek naar een rechter zijkuip. 

 

Mocht je er nog een hebben liggen dan hoor ik het graag!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

zijkuipdeel of topkuipdeel @priemer? Niet dat ik het heb liggen, maar het maakt nogal een verschil.. Zijkuip gaat nog wel, topkuip wordt al moeilijker om te verkrijgen..😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat echt om de zijkuip, waar oa de radiator achter zit. En dan heb ik veel geluk want ik heb reeds een topkuip met erg weinig schade gevonden😁 kontdeel heb ik ook al gevonden, tank kon worden uitgedeukt en moet alleen nog de rechterzijkant dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een rechterkuip deel nog liggen. licht beschadigd en verkeerde kleur. maar met weinig moeite en spuiten kan ik je wellicht helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hele fijne zus die autospuiter is en mij nog wat verschuldigd is dus (lichte) schadeherstel en spuiten zal het probleem niet zijn. Het vinden van een paneel bleek lastiger XD. Je zou me dus erg helpen met het paneel! Vind je het goed om de kosten en transportdetails verder te bespreken in een privegesprek?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...