Ga naar inhoud

Tanktas voor VFR 1200 X Crosstourer


Bovi
 Delen

Aanbevolen berichten

Halloa allen

 

Ben op zoek naar een goede tanktas met snelklik systeem voor op de Crosstourer.

Nu heb ik al veel gezocht hiero maar kan er niet echt wat info over vinden.

Dus wie heeft wat voor ervaring met een tanktas met kliksysteem voor de Crosstourer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bovi,

 

Ik rijd een andere VFR, maar bedoel je met een tankring wanneer je het hebt over een klik-systeem?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je anders aan kunnen geven waarnaar je nieuwsgierig bent? Het lijkt erop dat men niet reageert, omdat men niet goed weet wat je wens is.

Wil je weten welk merk bijvoorbeeld de voorkeur geniet van iemand en wat daarin de afweging was?

Ben je benieuwd naar het formaat tas dat je zou moeten overwegen? (Dagtrips of langere vakantieperioden)?

Waterdicht?

Wie weet kan men je beter van advies dienen, wanneer je gerichtere vragen stelt. Bijvoorbeeld door de schetsen waarvoor jij het wilt gebruiken en wat er in moet passen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

welke tas er goed bevalt op de tank.

De tank zit al aardig hoog en wie heeft er wat en hoe bevalt dat.

Lees goede verhalen over Givi maar zou graag de echte gebruikers oordeel willen.

Ga in Juni een dikke week naar Oostenrijk, formule 1, en neem tent en dergelijke mee.

 

Dank voor het meedenken Robert Jan

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

top en ziet er ook goed uit zo.

Is het dashboard nog goed te zien over de tas heen?

Heb zelf de lengte mee met 1.95 en denk ut wel maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, heb zelf geen tanktas meer, alleen nog zo'n kleintje voor mijn knip, telefoon e.d. maar dat is te klein voor jou.

Succes ...

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga n SW-Motech tanktas verkopen. Stuur me n pb voordat k m op Marktplaats zet. Wie weet is t wat jij zoekt.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat dat gaat werken @Arthur, de bovenkant van de tank verschilt teveel.
Die van @Bartho heeft geen vlakke bodem zoals de tassen voor een "normale" VFR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het dashboard is nog goed af te lezen. Zelfs ik met 1.77 m. Ik heb gekozen voor de city pro omdat deze een beetje de tank volgt en ook is de steunring regelbaar van onderuit(vroeger binnen in de tas) Is misschien de de goedkoopste oplossing maar zeer degelijk materiaal. Ik gebruik de tas altijd daarom gekozen voor dit systeem. Gemakkelijk in gebruik en degelijk.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...