Ga naar inhoud

Uitlaat hitteschild los


JohanD
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik kwam er (bij toeval) achter dat mn hitteschild aan de onderkant helemaal los zit. Hij valt er niet vanzelf af, dat is een kwestie van tijd.... is dit te vervangen? En is dit zelf een beetje te doen? :)

 

IMG_20230604_160752_586.thumb.jpg.4c6f8e5cfb7e48686f691fc173e5e4d5.jpg

 

IMG_20230604_160753_144.thumb.jpg.156dd0f77cb0730142623fbc969cbf7a.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

nwe spullen zou t beste zijn.  Is dat er en wil je dat betalen?

 

anders de boel demonteren en een handige harrie laten kijken wat er te redden valt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou mij niet verbazen dat de roest op het hitteshild door de ontbrekende uitlaatklem komt.

De pakking zal dan ook wel beschadigd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm het is me nooit opgevallen. Gek genoeg geen bijgeluiden en uitlaat klinkt ook "normaal"...ik had de stille hoop dat dit een standaard eenvoudig hitteschildje was :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is DIT een optie en een uitlaatklem heb ik gewoon gehaald bij de ijzerwarenhandel origineel was die mij te duur 🤫

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm dat is dan misschien nog een optie! Ik kan nergens vinden of dat hitte schild ook ergens los te bestellen is...laat staan demonteren en vervangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, voodoo said:

Op cmsnl.com kun je dat vast vinden.

Ja gevonden....1400 euro, het schild of wat het dan ook is, is niet los :(

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-6-2023 om 20:58, klein zei:

Misschien is DIT een optie en een uitlaatklem heb ik gewoon gehaald bij de ijzerwarenhandel origineel was die mij te duur 🤫

Als je fibertape gebruikt dan gaat meestal de onderliggende laag sneller roesten ivm het nat droog verhaal..       Zou daar nog even over nadenken en dubbelcontroleren. 

Ik heb trouwens geen hitteschild en een opschuifdemper..... Zonder klemmen dus. 

 

Sterkte ermee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat je daar veel last van hebt het is een uitlaat die word warm dus droogt het ook snel Maar goed kan mij vergissen is in elk geval goedkoper dan een hele uitlaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...