Ga naar inhoud

Tablet voor navigatie


 Delen

Aanbevolen berichten

Helemaal zat van de beperkingen en bijbehorende gebreken van Navigatie toestellen.  Je koopt een TT en je zit vast aan TT, GM idem dito. Tuurlijk dat is logisch maar het is tijd voor wat nieuws.

 

Nu heb ik een rugged tablet  en een mooie rammount dock. Op de Tablet kan ik zelf kiezen welke software ik ga draaien.  Kosten minder dan een nwe XT2.  Nadeel de dock schijnt niet voor motor geschikt te zijn.  Montage is nog niet ideaal want deels voor de teller maar dat komt wel goed.  Oh ja de tablet is erg groot dat helpt ook niet voor de montage.  Het Dock heeft een aansluiting voor de voeding en dat komt mooi uit want Ragnarok heeft een usb voeding maar de tablet schijnt 11uur mee te gaan, we gaan het zien.  Op de tablet heb ik MRA, TTgo en Google maps.  Als vriendelijke bediening een Schil DMD2, DMD2 heeft een eigen navigatie maar dat kost extra en is ook niet erg goed wat ik begreep.  Ook is er een OBD2 koppeling, je raad het al,  kost ook weer extra.

 

foto's en ervaringen volgen

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...