Bazz Posted June 30, 2023 Share Posted June 30, 2023 geen ervaring, ziet er verder wel legitiem uit: voldoet aan eisen met contactadres, voorwaarden en KvK nummer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filipvp Posted July 2, 2023 Author Share Posted July 2, 2023 (edited) Shop reageert ook niet op mail. Dat belooft. Andere poging ondertussen. Iemand ervaring met 3D printers? Op dit filmpje is er iemand die een eigen tussenstuk ontworpen heeft die een paar mm groter is dan een origineel. Ik heb het bestand om het af te drukken. Nu is de vraag, in welk materiaal doe ik dat het best, en hoe veilig is dat? Ik heb PLA, PETG en ABS filament liggen. En dan best 100% opvullen of niet nodig? Ik weet niet goed welke krachten daar op zitten, op zich is dat maar ronddraaien en de snelheid doorgeven aan de sensor zelf. Mijn printer is momenteel aan het printen in ABS, zal het resultaat binnen een uur eens posten. Edited July 2, 2023 by Filipvp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filipvp Posted July 2, 2023 Author Share Posted July 2, 2023 Linkse is in PETG, rechtse in ABS, middel is origineel. Geen idee of die 2mm extra zoveel gaat uitmaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filipvp Posted July 7, 2023 Author Share Posted July 7, 2023 Nieuwe is eindelijk toegekomen. Groot verschil dat me opvalt is de speling van de as, op de oude zit veel speling, op de nieuwe zo goed als niets. Morgen installeren maar ik heb er een goed gevoel bij. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 Op 2-7-2023 om 19:24, Filipvp zei: Linkse is in PETG, rechtse in ABS, middel is origineel. Geen idee of die 2mm extra zoveel gaat uitmaken. Niet, als hij maar mee genomen wordt VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filipvp Posted July 8, 2023 Author Share Posted July 8, 2023 Deze morgen de sensor vervangen en een testrit gedaan. Nog nooit zo blij geweest om de snelheid te zien ;-). Ziet er naar uit dat het dus de sensor was, geen enkel probleem meer gezien. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts