Jump to content

Speed sensor VFR 800 VTEC

Recommended Posts

geen ervaring, ziet er verder wel legitiem uit: voldoet aan eisen met contactadres, voorwaarden en KvK nummer

Shop reageert ook niet op mail. Dat belooft.

Andere poging ondertussen. Iemand ervaring met 3D printers? 

Op dit filmpje is er iemand die een eigen tussenstuk ontworpen heeft die een paar mm groter is dan een origineel.

Ik heb het bestand om het af te drukken. Nu is de vraag, in welk materiaal doe ik dat het best, en hoe veilig is dat? 

Ik heb PLA, PETG en ABS filament liggen. En dan best 100% opvullen of niet nodig? Ik weet niet goed welke krachten daar op zitten, op zich is dat maar ronddraaien en de snelheid doorgeven aan de sensor zelf. Mijn printer is momenteel aan het printen in ABS, zal het resultaat binnen een uur eens posten.

Edited by Filipvp

Nieuwe is eindelijk toegekomen. Groot verschil dat me opvalt is de speling van de as, op de oude zit veel speling, op de nieuwe zo goed als niets. Morgen installeren maar ik heb er een goed gevoel bij. image.thumb.png.1b436fac1cc092fea46e09037abc5f9a.png

• Like 1

Op 2-7-2023 om 19:24, Filipvp zei:

image.thumb.png.822946cda5dc2f19bce499c742ada5ea.png

Linkse is in PETG, rechtse in ABS, middel is origineel. Geen idee of die  2mm extra zoveel gaat uitmaken.

Niet, als hij maar mee genomen wordt

VFRikus

Deze morgen de sensor vervangen en een testrit gedaan. Nog nooit zo blij geweest om de snelheid te zien ;-). Ziet er naar uit dat het dus de sensor was, geen enkel probleem meer gezien.

• Like 1

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...