Jump to content

Uitnodiging sleutel- en ontmoetingsdag 9 september a.s.

Veefer
 Share

Recommended Posts

11 uren geleden, voodoo zei:

De Cocksdorp zeker? :wijsneus:

Hoe weet jij dat 🤣😂

• Like 1

Ik kom ook langs 😁! Kan iemand mij meteen uitleggen hoe een ketting gesteld kan worden. Johan had het mij een keer uitgelegd, maar dat was in februari en ik te enthousiast... Lijkt makkelijk op youtube, maar dat valt vaak tegen als je het zelf moet doen (2 linkerhanden). 

Heb een VFR800 Vtech uit 2002. Ik neem chain cleaner en Tech Chain van Putoline mee. Heb ik nog wat anders nodig? 

Tot zaterdag leute! 

• Like 1

1 uur geleden, Voljin zei:

Ik kom ook langs 😁! Kan iemand mij meteen uitleggen hoe een ketting gesteld kan worden. Johan had het mij een keer uitgelegd, maar dat was in februari en ik te enthousiast... Lijkt makkelijk op youtube, maar dat valt vaak tegen als je het zelf moet doen (2 linkerhanden). 

Heb een VFR800 Vtech uit 2002. Ik neem chain cleaner en Tech Chain van Putoline mee. Heb ik nog wat anders nodig? 

Tot zaterdag leute! 

Hoop je het juiste gereedschap hebt, haakse sleutel is belangrijk. 

Kom ook ff langs, moet koppeling ff nieuwe olie in doen

• Like 1
  • Thanks 1

Ik had de intentie om een keer naar een sleutel/ontmoetingsdag te komen maar dat gaat me niet lukken.

We zijn dan met een ander groepje door Duitsland en Luxemburg aan het sturen 😊

(dus géén ‘helaas ik kan niet😉)

• Sad 1

Hoi allen,

ik wil graag als nieuw lid komen voorstellen en gelijk meesleutelen. Mijn 800 Fi heeft een probleem met zijn dynamo en die moet vervangen worden. Is er iemand die mij daarbij kan helpen? Ook enig idee waar ik het beste onderdelen kan bestellen?

Tot zaterdag!

• Like 2

Ik, Frankie 60 komt ook, heb mijn bruiloft gecanceld om naar Delft te komen, zoiets wil je gewoon niet missen.🤩

• Haha 3

42 minuten geleden, Tonus zei:

Onze voorzitter heeft net de uitnodiging gemaild. Alles staat er in. Misschien straks even op het forum ook zetten voor de zekerheid?

Hoe bedoel je, de meeste tekst staat al in de openingspost van dit topic, alleen niet het verhaal van de wasstraat 

• Thanks 2

2 uren geleden, Frankie 60 zei:

Ik, Frankie 60 komt ook, heb mijn bruiloft gecanceld om naar Delft te komen, zoiets wil je gewoon niet missen.🤩

Bluff, haha  :thumpup:

• Haha 1

Hoi @Veefer ik ben er helaas pas na de middag om eventueel nog te helpen met de broodjes.

• Like 1

11 uren geleden, Veefer zei:

Hoe bedoel je, de meeste tekst staat al in de openingspost van dit topic, alleen niet het verhaal van de wasstraat 

Je hebt gelijk, ik zag het ook even over het hoofd. 

• Like 1

12 uren geleden, Fonske zei:

Hoi allen,

ik wil graag als nieuw lid komen voorstellen en gelijk meesleutelen. Mijn 800 Fi heeft een probleem met zijn dynamo en die moet vervangen worden. Is er iemand die mij daarbij kan helpen? Ook enig idee waar ik het beste onderdelen kan bestellen?

Tot zaterdag!

Weet je zeker dat het de stator is?  zo ja pakking en stator bestellen.  ik ga altijd naar roukema

• Like 1

UPDATE VERKEER

Vandaag is er een bord geplaatst dat de N470 dit weekeinde is afgesloten van de kant van de A13 tot aan de afslag naar het industrieterrein!

Je kunt wel vanaf de andere kant aanrijden, via de A4 afslag Delft of vanaf de A13 de afslag Delft centrum of Delft Noord nemen en dan binnendoor rijden.

Je zult altijd zien dat er precies weer iets gebeurt in het weekeinde dat de sleuteldag er is 😉

Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

• Confused 1

14 uren geleden, Firefly zei:

Opeten zul je bedoelen 😄

Zeker ook opeten, ben ik nog maar net bij de club en nu weten jullie al hoe ik ben :schater:

• Haha 2

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...