Jump to content

Uitnodiging sleutel- en ontmoetingsdag 9 september a.s.

Veefer
 Share

Recommended Posts

13 uren geleden, Smuiger zei:

Weet je zeker dat het de stator is?  zo ja pakking en stator bestellen.  ik ga altijd naar roukema

Ik heb er niet zo veel verstand van maar de wegenwacht heeft het doorgemeten en hij geeft niet genoeg spanning. Aan de druppellader laadt de accu ook prima op en behoud zijn spanning. Dus, ik ga een stator en pakking bestellen bij Roukama of de Honda dealer in de buurt. Het schijnt een niet al te moeilijk karwei te zijn?….

Als je weet hoe het moet is het niet moeilijk. Tip (voor het geval je het nog niet wist): maak een draad vast aan de draden van de oude stator, zodat je de draden van de nieuwe stator makkelijk(er) op de goeie wijze langs het motorblok kunt leiden.

Het verwijderen van de oude pakking kan wat tijd vragen; dus begin niet te laat. 

• Like 1

Op 4-9-2023 om 23:23, Petrovski zei:

Hoi @Veefer ik ben er helaas pas na de middag om eventueel nog te helpen met de broodjes.

Mijn vrouw is er ook, wel om de camper schoon te maken, maar tijdens de lunch gaat ze me assisteren 😉

• Like 1
  • Thanks 1

17 uren geleden, Eric zei:

Het verwijderen van de oude pakking kan wat tijd vragen; dus begin niet te laat. 

Dat is wel een gepruts ja.  Stanleymesje werkte wel

• Like 1

Ik ben er ook bij. Erg lang geleden dat ik een sleuteldag heb bijgewoond.😄

Ik heb niets te sleutelen. Maar als ik een handje kan helpen .... 🖐️👍

• Like 1

Was onderweg, maar zit na een val (nagenoeg stil staand) met een gebroken sleutelbeen in het ziekenhuis in Utrecht. Schade aan de motor valt mee, maar is altijd sneu 😞 

• Confused 1
  • Sad 13

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...