Jump to content

VFR beugel voor accessoires te koop

Beez
 Share

Recommended Posts

Goedeavond,

Onder het mom van: 'als je het niet kan kopen dan moet je het maar zelf maken' heb ik een aantal beugeltjes laten snijden bij een plaatwerk bedrijf.

Het scheelt dat ik een goed voorbeeld had en wel redelijk handig ben met 3d tekenen. Een uurtje tekenen en een paar belletjes verder mag het resultaat er wezen.

Beugeltjes zijn gemaakt van geborsteld (dat is de kant met het folie) rvs van 1.5mm dik. Ik heb hem nog niet gemonteerd want ik heb nog geen usb poort en voltmeter maar ik wou ze toch alvast aanbieden.

Ik hoef er niet rijk van te worden maar de instelkosten van de lasersnijmachine waren behoorlijk. Forumleden mogen een beugeltje kopen voor €12.50. Ik heb er niet zoveel dus als je er 1 wil moet je even een berichtje sturen. 

20230819_173926.jpg

20230819_173956.jpg

20230819_174025.jpg

• Like 1

Als daar een zelfde HISS unit op zit verwacht ik van wel. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat hij past op een VTEC want ik heb hem alvast even gemonteerd 🤣

20230819_211852.jpg

• Like 2

Update:

Ik heb al een aantal beugeltjes verkocht op marktplaats. Ondertussen heb ik er nog maar een paar dus als ik er nog een forumlid blij mee kan maken moet die mij even een berichtje sturen want ik verwacht dat ik ze niet meer heel lang heb en dan moet je wachten tot de volgende gek ze speciaal gaat natekenen en laten snijden 😜

Doe mij er maar 1, ik gok dat de hiss unit identiek is.

Pb stuur ik je later, nu druk.

• Like 1

Past op een 800fi, tenminste als deze versie lijkt op de mijne die uit de UK komt van een vergelijkbare hobbyist.

Wel een k#@! klus om de hiss module los te krijgen …..

24C5C856-9E17-43BE-83B4-3E78667BEA06.jpeg

• Like 1

Ik heb ooit al eens zo'n ding gemonteerd, op de fi van ariesblade. Was inderdaad wel een uurtje knutselen. ;-)

Ik heb hem dus vorige week gemonteerd en het viel mij echt alles mee. Ik had inderdaad ook de verwachting dat het een enorm gepruts ging worden maar ik kon er met een klein rateltje (zonder verlengstuk) precies tussenkomen en met een gewoon groot Phillips bitje de boutjes losdraaien. Nou scheelt het misschien wel dat ik niet zulke grote handen heb. 🤣

@voodooIk hou er 1 voor je achter tot je een bericht hebt gestuurd. Je mag me ook even via marktplaats (advertentie heet 'Honda VFR800 VTEC accessoire beugel usb/voltmeter') een bericht sturen, dan maakt marktplaats automatisch een verzendlabel aan.

@Case Ik zie dat jij ook dat beugeltje hebt voor de 'gear indicator'. Heb je toevallig een link waar ik deze kan vinden? Mag ik jou foto gebruiken om te laten zien dat hij ook op een fi past?

Edited by Beez

Foto mag gedeeld worden, geen probleem.

De houder voor de gearindicator is door mijn buurman 3D geprint en is dus niet gekocht ergens.

Was een kwestie van goed meten en na de 1e proefprint ietsje aangepast (strakker, mooier rond en afgeschuind venster) en die versie is gemonteerd. Op de foto’s van de losse houder nog de proefversie. De houder is zo gemaakt dat de gearindicator middels strakke passing/klemming op de plaats blijft. Zit inmiddels ruim 8.000 km probleemloos op z’n plek.

7A1DA21B-23A1-4115-83C4-B285996718B9.jpeg

BDE0ACF8-5F06-43BA-B561-5EF0CE21D5FF.jpeg

F23881AC-11D5-40C4-9AE6-8E59251E5D5E.jpeg

A7A4D654-1112-4C67-A280-039A23EC17FD.jpeg

• Like 2

Healtech_Gear_Indicator_holder_VFR_800_4560145.zip

@Beez

Dit is het bestand. Ik heb geïnformeerd bij een print bedrijf en die vragen meer dan 30 euro. Mocht iemand kunnen printen en minder vragen houd ik me aanbevolen.

• Like 1

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...