Jump to content

Hulp gevraagd bij monteren zij-kofferrek Honda VFR800 VTEC (2003)

Robert-Jan
 Share

Recommended Posts

Op 22-9-2023 om 12:07, Robert-Jan zei:

Het gaat vooral om het  maken van dat plaatje wat ik op tekening zie en wat bouten en moeren. Anders rijdens we in de middag naar een Gamma, Praxis of andere doe-het-zelf-zaak om wat van die handel te kopen. Ringen en zo.

:withstupid:en??

• Like 1

Excuses. Door de drukte niet eerder kunnen reageren. Dank voor jullie medeleven en belangstelling.

Helaas is het niet gelukt het kofferrek te plaatsen. Ik heb op mijn VFR een andere uitlaatset zitten (Remus). Helaas zijn die net anders van vorm dan de originele uitlaten die ik hier thuis in mijn garage heb staan, maar die had ik natuurlijk niet mij bij toen ik zondagmorgen op de motor naar @Johan afreisde.

Tijdens het monteren van het rek, kwamen we erachter dat die vervangende uitlaten maken dat het zijkofferrek NET niet past. De vorm van de originele uitlaten is eigenlijk best mooi. In een V-vorm met vier openingen (V4). Mijn vervangende uitlaten hebben een licht ovale vorm en zijn daardoor iets breder dan de originele uitlaten.

Ik heb nu van Johan een SW-Motech Buddy zadeltas, Rearbag, 24-36 liter KLIK mogen lenen. In combinatie met mijn originele topkoffer moet dat ruim voldoende zijn.

Edited by Robert-Jan
  • Like 3

Sowieso niet @Smuiger. Ik weet nu dat mijn kofferrek niet past met de uitlaten die ik nu gemonteerd heb zitten. Voor een volgende keer een aandachtspunt waar ik rekening mee kan houden gelukkig. Maar de tas die ik van Johan heb mogen lenen is goed van pas gekomen inderdaad.

• Like 2

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...