Tukker Posted October 4 Share Posted October 4 Voor een 'garbage'run achtig tafereel met een motor (in '24), heb ik onlangs via het forum een extra 36/1 aangeschaft. Hierop zit echter een uitlaatcollector van een 36/2 geschroefd, dus ik ben op zoek naar een originele einddemper van een 36/2. Wellicht is het gheel namelijk passend te maken op een 36/1 en het liefst (qua pegels) geheel in lijn met de garbage run achtige gedachte, namelijk voor een appel en een ei.. Tegenvoorstel zou kúnnen zijn dat ik hem gratis overneem, en een donatie aan een goed doel naar keuze doe.. Wie o wie helpt mij verder? Groet'n, Tukker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mhiam Posted October 4 Share Posted October 4 Ik heb nog wel een rc36/2 originele demper liggen, is alleen gegut. ( gedaan als test) Zo`n 10cm korter, komt een heel verrassend mooi geluid uit. Ideaal voor een "garbage" run lijkt me. Hoef er niks voor te hebben. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tukker Posted October 4 Author Share Posted October 4 Thanks @Mhiam maar het ding komt op Duits kenteken te staan.. Ofwel ik moet er (nog) mee naar de importkeuring (ofwel Tüv) én daarbij lijkt de garbage run naar o.a. Oostenrijk te gaan.. Ben dus eigenlijk op zoek naar een 100% originele... Mocht ik niets kunnen vinden, houd ik uw aanbieding zekers in het achterhoofd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mhiam Posted October 4 Share Posted October 4 (edited) @Tukker Ah, op die manier. Helemaal goed 👍. Hier nog wel één op MP: Demper Edited October 4 by Mhiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tukker Posted October 5 Author Share Posted October 5 @Motochaly ik kreeg de tip van @voodoo dat je misschien wel kon voorthelpen? 🙄... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tukker Posted November 9 Author Share Posted November 9 Inmiddels voorzien van een...... redelijke 36/1 collector.. (met werk eraan)... Samen met een nog aanwezige 36/1 einddemper (had ik nog in voorraad, zonder het te weten...) heb ik dus het uitlaattraject weer naar origineel weten te krijgen voor een kleine prijs.. Topic kan dus gesloten worden! groet'n, Tukker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts