AndreV Posted November 12 Share Posted November 12 Vrijdag een set oxford handvatverwarming gekocht. Bij de proefmontage voordat je de handvatten gaat lijmen werkte alles prima. Voor het lijmen alles weer los en toen schoten enkele draden uit de connectoren (waardeloze kwaliteit). Hele spul weer gemonteerd maar ergens een draad verkeerd blijkbaar want de zekering vloog eruit. Uiteindelijk alles goed gemonteerd (dacht ik), beide handvatten werden warm, maar blijven ook warm. Als de ledjes op het kastje uit staan warmen de handvatten nog op. Iemand enig idee waar dit in kan zitten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smuiger Posted November 12 Share Posted November 12 ja je hebt de boel kaputt gemaakt gok ik Controllers zijn los te koop d8 ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoelNL Posted November 12 Share Posted November 12 Waarschijnlijk een draadje verkeerd want verwarmen zonder signaal betekent iets als een relais wat aan verkeerd doorverbonden is waardoor die actief blijft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreV Posted November 12 Author Share Posted November 12 1 uur terug, RoelNL zei: Waarschijnlijk een draadje verkeerd want verwarmen zonder signaal betekent iets als een relais wat aan verkeerd doorverbonden is waardoor die actief blijft. Ik zal nog eens kijken waar iets verwisseld kan zijn. Als de controller kapot is zoals @Smuiger aangeeft kan er niets meer fout gaan dan de zekering die doorslaat. Als de controller stuk is vind ik het overigens wel vreemd dat alle leds werken en de handvatten ook gewoon warm worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts