Bartho Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 Iemand ervaring met het onntrack track alarm voor motorfietsen. Geen abonnement af te sluiten . Vind er alleen iets van op een camper forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrovski Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 Helaas, ik weet hier niets van Link to comment Share on other sites More sharing options...
José Posted December 29, 2023 Share Posted December 29, 2023 Op 11-12-2023 om 05:26, Bartho zei: Iemand ervaring met het onntrack track alarm voor motorfietsen. Geen abonnement af te sluiten . Vind er alleen iets van op een camper forum. Ik heb de OnnTrack nu een maand voor in mijn nieuwe auto, deze bevalt prima. Zou ook best onder mijn motorzadel passen maar niet ‘onzichtbaar’. Het is een behoorlijk blokje, vergelijkbaar met een stukje zeep. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartho Posted December 30, 2023 Author Share Posted December 30, 2023 bedankt voor de informatie. Ik had wel enkele vragen. Ik heb die wel gesteld aan onntrack maar geen antwoord op gekregen. Misschien kan jij me helpen. Er is een bewegingsalarm aanwezig op het onntrack alarm. Ik vind de informatie dat je het kan activeren vanop de smartphone met de App. Maar kan het ook automatisch worden ingesteld. Mijn vorig alarm zette het bewegingsalarm ON 2 minuten na het afzetten van het contact. Het bewegingscontact ging OFF na het aanzetten van het contact. Is dit hier ook mogelijk? Alvast bedankt Bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
José Posted February 4, 2024 Share Posted February 4, 2024 Op 30-12-2023 om 10:20, Bartho zei: bedankt voor de informatie. Ik had wel enkele vragen. Ik heb die wel gesteld aan onntrack maar geen antwoord op gekregen. Misschien kan jij me helpen. Er is een bewegingsalarm aanwezig op het onntrack alarm. Ik vind de informatie dat je het kan activeren vanop de smartphone met de App. Maar kan het ook automatisch worden ingesteld. Mijn vorig alarm zette het bewegingsalarm ON 2 minuten na het afzetten van het contact. Het bewegingscontact ging OFF na het aanzetten van het contact. Is dit hier ook mogelijk? Alvast bedankt Bart Hallo Bart, sorry voor de late reactie 😞 Ik ben al even niet op het forum geweest. Een automatische' instelling is mij niet bekend, het staat inderdaad in de app aan. Wat me overigens wel erg tegenvalt nu ik deze twee maanden heb is de duur van de batterij. Een beetje afhankelijk van hoe vaak je op de app kijkt is het slechts drie weken met een max van vier. Ik heb hem dus in mijn auto ook maar niet meer zo heel goed verstopt, dat is veel te lastig pakken. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts