Jump to content

RC30 transformatie kit

rbreen
 Share

Recommended Posts

Heeft niemand dit nog gezien?
Tyga's transformatie: Van VFR naar RC30 (motor.nl)

HONDA VFR750R RC30 replica - TYGA Performance Parts Europe (tygaeurope.com)

Ik ga het zelf niet doen, alhoewel ik een RC36/2 heb, ik vind de VFR origineel mooier (en waarschijnlijk comfortabeler) maar anderen die nog hun motor willen verbouwen voor 4000+ euro:

Bodywork Set 1, GRP, RC36-2 RC30 Style, Street - TYGA Performance Parts Europe (tygaeurope.com)

Alhoewel als ik de video bekijk heb ik het idee dat ze een RC36/1 verbouwd hebben en niet een RC36/2, wat denken jullie?

https://www.facebook.com/watch/?v=1048705896188770

Maar misschien dat nu wel de tweedehands waarde van mijn motor omhoog gaat?

Edited by rbreen
Additionele info/links

Ja, ik vind dat een bijzonder geslaagde ombouw en ook leuk dat Tyga dat nu levert. Overigens kon je kuip, tank, kontje en zo al eerder kopen bij een Franse leverancier (waar ik de naam van ben vergeten).

Gelukkig is het niet leverbaar voor de 800fi, nu hoef ik er niet over na te denken.

JFJ op het motorforum is nu bezig met de ombouw, te vinden in de zijspansectie aldaar.

• Like 1

On 1/11/2024 at 1:09 PM, voodoo said:

Ja, ik vind dat een bijzonder geslaagde ombouw en ook leuk dat Tyga dat nu levert. Overigens kon je kuip, tank, kontje en zo al eerder kopen bij een Franse leverancier (waar ik de naam van ben vergeten).

Gelukkig is het niet leverbaar voor de 800fi, nu hoef ik er niet over na te denken.

JFJ op het motorforum is nu bezig met de ombouw, te vinden in de zijspansectie aldaar.

Poly... nog wat

• 9 months later...
Op 11-1-2024 om 12:02, rbreen zei:

Alhoewel als ik de video bekijk heb ik het idee dat ze een RC36/1 verbouwd hebben en niet een RC36/2, wat denken jullie?

Het is wel degelijk een 36II hoor een 36I heeft een ander frame

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...